۴۴۵۱۵۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

Waymo، ناوگان اتومبیل های خودران آلفابت

Waymo شرکتی متعلق به آلفابت که تا پیش از این پروژه ی اتومبیل خودران گوگل محسوب می شد، چند عضو تازه به خانواده ی وسایل نقلیه ی خود افزوده است: ۱۰۰ مینی ون هیبریدی کرایسلر پسیفیکا، که توسط فیات کرایسلر مختص به کار گیری به عنوان اتومبیل های خودران مجهز به فناوری Waymo ساخته شده اند.

وب سایت تک شات: Waymo شرکتی متعلق به آلفابت که تا پیش از این پروژه ی اتومبیل خودران گوگل محسوب می شد، چند عضو تازه به خانواده ی وسایل نقلیه ی خود افزوده است: ۱۰۰ مینی ون هیبریدی کرایسلر پسیفیکا، که توسط فیات کرایسلر مختص به کار گیری به عنوان اتومبیل های خودران مجهز به فناوری Waymo ساخته شده اند.
Waymo، ناوگان اتومبیل های خودران آلفابت

این خودرو های تازه، از سال جدید میلادی برای انجام آزمایشات بیشتر به جمع دیگر خودرو های خودران ویمو خواهند پیوست که در جاده های همگانی مشغول انجام وظیفه اند.

این خودرو ها محصول همکاری نزدیک ویمو و FCA محسوب می شوند و مهندسین هر دو شرکت در نقاط مختلف دنیا اعم از چلسی، میشیگان، یوکا، آریزونا و نیز تاسیسات ویمو در کالیفرنیا روی آنها کار کرده اند.

کرایسلر پسیفیکا های مورد استفاده قرار گرفته بر اساس مدل سال ۲۰۱۷ تولید شده اند که در دسترس خریداران قرار دارد. اما به منظور استفاده ی هرچه بهتر از فناوری Waymo، تغییراتی نیز در پاورترِین، سیستم های برقی، ساختاری و نیز شاسی آنها داده شده است.

این تغییرات باعث شده اند نسبت به خریداری جداگانه ی چند خودروی کرایسلر توسط آلفابت و دستکاری آنها، یکپارچگی بسیار بیشتری در کلیت موضوع به وجود بیاید. با این حال، به گفته ی FCA شروع این پروژه تا آمادگی نهایی آن برای آغاز به کار، تنها ۶ ماه زمان برده است.

جان کرافکیک، مدیرعامل ویمو خاطرنشان کرده است که اضافه شدن مینی ون های پسیفیکا به باقی ناوگان حمل و نقل خودران این شرکت، به استفاده از طیف وسیع تری از خودرو ها و برطرف کردن نیاز های طیف گسترده تری از مسافران کمک خواهد کرد.

به گفته ی کرافکیک نمونه های اولیه ی تهیه شده برای تست های خصوصی، آزمایشاتی را نیز پشت سر گذاشته اند؛ از جمله بیش از ۲۰۰ ساعت رانندگی در شرایط وخیم آب و هوایی.

بلومبرگ به تازگی گزارش داده است که Waymo با همکاری فیات کرایسلر روی ناوگان بزرگ تری از خودرو های نیمه خودران کرایسلر پسیفیکا کار می کند که ظاهراً قرار است در یک سرویس اشتراک گذاری خودرو به کار گرفته شوند. این سرویس ممکن است همین سال آینده ی میلادی در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

به کارگیری این ۱۰۰ خودرو برای تست، اوایل سال جاری میلادی توسط فیات کرایسلر و آلفابت اعلام شد. اما بنا به گزارش منتشر شده، هر گونه استفاده ی کسب و کاری از آنها در مقیاسی بزرگ تر، نیازمند خودروهای بیشتر است.
Waymo، ناوگان اتومبیل های خودران آلفابت
Waymo، ناوگان اتومبیل های خودران آلفابت
Waymo، ناوگان اتومبیل های خودران آلفابت
Waymo، ناوگان اتومبیل های خودران آلفابت
Waymo، ناوگان اتومبیل های خودران آلفابت
Waymo، ناوگان اتومبیل های خودران آلفابت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج