جاباما
۴۴۵۲۰۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

واشنگتن: من آن بازیگر بودم که اسمم را نمی‌خواندند!

بازیگر برنده دو جایزه اسکار در مورد رفتار ناعادلانه آکادمی اسکار می‌گوید «لازم نیست به آن فکر کنم چون خودم زندگی کردمش.»

روزنامه بانی فیلم: بازیگر برنده دو جایزه اسکار در مورد رفتار ناعادلانه آکادمی اسکار می‌گوید «لازم نیست به آن فکر کنم چون خودم زندگی کردمش.»
واشنگتن: من آن بازیگر بودم که اسمم را نمی‌خواندند!

به نقل از هالیوود ریپورتر، دنزل واشنگتن روز یکشنبه در برنامه «۶۰ دقیقه» حضور پیدا کرد تا درباره جوایز اسکار و مشکلات کمبود گوناگونی نژادی حول مهم‌ترین مراسم جوایز هالیوود صحبت کند.

واشنگتن که سال ۱۹۹۰ برای «افتخار» و سال ۲۰۰۲ برای «روز تمرین» به ترتیب برنده دو جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل و بهترین بازیگر مرد شد، با نقش اولش در فیلم درام خانوادگی «فنس‌ها» دوباره به عنوان یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه مطرح شده است. این فیلم اقتباسی از نمایش تئاتر آگوست ویلسون است که واشنگتن خودش روی صندلی کارگردانی آن نشسته و پیش از این هم آن را روی صحنه اجرا کرده بود.

واشنگتن در مورد تجربه‌های گذشته خودش با آکادمی اسکار و کمبود گوناگونی نژادی در آن صحبت کرد و گفت: «لازم نیست درباره‌اش فکر کنم. زندگی‌ کردمش. من آن بازیگر اسکار بودم که اسمم را نمی‌خواندند. بعد بازیگری در اسکار بودم که اسمم را صدا کردند. آن بازیگری در اسکار بودم که همه فکر می‌کردند قرار است اسمم را بخوانند و این اتفاق نیفتاد. زندگی کردمش.»

بن ویتاکر که با واشنگتن مصاحبه می‌کرد از او پرسید نظرش در مورد کسانی که می‌گویند پروسه انتخاب آکادمی غیرمنصفانه است، چیست. واشنگتن در پاسخ گفت: «که چی؟ باید تسلیم شد؟ اگر دنبال بهانه می‌گردید بهانه پیدا خواهید کرد. هر جا دوست داشته باشید می‌توانید بهانه پیدا کنید. اما نمی‌توان اینطور زندگی کرد. فقط نهایت تلاش‌تان را بکنید.»

اقتباس سینمایی دنزل واشنگتن از نمایشنامه «فنس ها» نوشته آگوست ویلسون به عنوان یکی از بزرگترین مدعیان اسکار امسال مطرح است. اما این به هیچ وجه سورپرایزکننده نیست، چون این پروژه با اقتباس از نمایشنامه ای ساخته شده که برنده جایزه پولیتزر بود و تا به حال توانسته در دو نمایش مختلف برادوی، جوایز اصلی تونی را از آن خود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      كارش حرف نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج