۴۴۵۲۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گریزمان: قصد ترک اتلتیکو را ندارم

هافبک فرانسوی روخی‌بلانکو می‌گوید دوست دارد روزی با تیمی که دیوید بکام در حال تأسیس آن است، از فوتبال خداحافظی کند.

خبرگزاری تسنیم: آنتوان گریزمان ۲۵ ساله که روز گذشته (دوشنبه) از سوی مجله معتبر «فرانس فوتبال» به عنوان بهترین فوتبالیست فرانسه در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد، در گفت‌وگو با همین هفته‌نامه در خصوص شایعه احتمال حضورش در آرسنال گفت: کاسیلنی اغلب با من در مورد آرسنال صحبت می‌کند، اما من از بودن در مادرید خوشحالم و قصد ترک اتلتیکو را ندارم. من یک دختر کوچک دارم، فوتبال بازی می‌کنم و حس خوبی دارم. متأسفم اما من در اتلتیکو می‌مانم. با این حال باید بگویم آرسنال تیم خوبی است و بازی‌های خوبی هم از خود به نمایش می‌گذارد. مردم درباره رفتن من به انگلیس صحبت می‌کنند، اما من از بودن در اینجا خوشحالم. همچنین رفتن به رئال‌مادرید از اتلتیکو دشوار است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من عاشق آمریکا هستم. دوست دارم یک فصل وقت آزاد داشته باشم و با فرزندانم بازی‌های یک تیم را در مسابقات NBA از نزدیک تماشا کنم. از همین حالا می‌توانم خودم را در این کشور فرض کنم. هنوز نمی‌دانم که دیوید بکام در کدام شهر آمریکا تیمش را تأسیس خواهد کرد، اما فوق‌العاده خواهد شد اگر روزی در تیم او بازی کنم و به فوتبالم پایان بدهم.

مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید پیش از این در گفت‌وگو با مجله «CQ» گفته بود: من طرفدار واقعی بکام هستم. دیوید در داخل و خارج از زمین همیشه کلاس لازم را داشت. همیشه خوش‌پوش و مرتب بود. یادم می‌آید در جریان المپیک ۲۰۱۲ لندن با هم در قایقی بودیم که مشعل المپیک را حمل می‌کرد که موهای بکام اصلاً تکان نمی‌خورد (با خنده). می‌خواستم موهایم را مثل دیوید درست کنم که او شروع به بلند کردن موهایش کرد و برای من ۶ ماه منتظر ماندن برای بلند شدن موهای او زمان زیادی بود، البته دوست دارم مرتب مدل موهایم را عوض کنم. به هر حال من طرفدار پر و پا قرص بکام هستم و پوشیدن پیراهن شماره «۷» با آستین‌‌های بلند را از او الگوبرداری کرده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج