۴۴۵۲۶۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

How I Met Your Father در راه است

یک نسخه فرعی از سریال محبوب How I Met Your Mother که بعد از ۹ فصل دوست‌داشتنی در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید، در راه است. بر اساس گزارشات The Hollywood Reporter، نام این سریال جدید How I Met Your Father خواهد بود.

وب سایت تک شات: یک نسخه فرعی از سریال محبوب How I Met Your Mother که بعد از ۹ فصل دوست‌داشتنی در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید، در راه است. بر اساس گزارشات The Hollywood Reporter، نام این سریال جدید How I Met Your Father خواهد بود.
How I Met Your Father در راه است

در سریال How I Met Your Mother، داستان از دیدگاه کاراکتر «تد» روایت می‌شد که در واقع ماجراهای جالب خودش و دوستانش را برای بچه‌هایش تعریف می‌کرد. در فینال دو قسمتی این سریال، هویت زن مرموزی که همان مادر بچه‌ها بود فاش شد.

حال نسخه تازه این مجموعه که بر اساس گزارشات، How I Met Your Father نام دارد، راوی یک خانم خواهد بود که مسلما داستان آشنایی با همسرش را روایت خواهد کرد. این داستان نیز مانند سری قبلی در ژانر کمدی اما با شخصیت‌های تازه‌ای دنبال خواهد شد. این سریال توسط آیزاک اپتیکر و الیزابت برگر نویسندگان سریال This Is Us نوشته شده است.

کارتر بیز و کریگ توماس، خالقان مجموعه HIMYM، قرار است به عنوان تهیه کنندگان اجرایی در پروژه جدید حضور داشته باشند. آن‌ها در سال ۲۰۱۴ به کمک امیلی اسپیوی، یک قسمت افتتاحیه از برنامه‌ای با نام How I Met Your Dad ساخته بودند که در آن گرتا گرویگ به عنوان کاراکتر اصلی و مگ رایان به عنوان راوی حضور داشتند.

سریال How I Met Your Mother در بازه زمانی سال‌های ۲۰۰۵-۲۰۱۴ از شبکه CBS پخش می‌شد و طی ۹ فصل به همراه ستارگان محبوبش، ساعات خوش و به یاد ماندنی را در خاطرمان به جای گذاشت. حالا باید دید آیا سریال How I Met Your Father و کاراکتر‌های تازه‌اش نیز همین‌قدر به یاد ماندنی خواهند شد؟ نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Ramin

      اگه لیلی و مارشال بازیگراش باشن خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج