۴۴۵۳۴۷
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

محله ای در تهران که ۳۰۰ قهوه خانه دارد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه در منطقه ۱۷ شهر تهران ۳۰۰ قهوه خانه وجود دارد، گفت: در محله زهتابی با قریب ۲۰ هزار نفر جمعیت، ۱۴ قهوه خانه فعالیت دارد اما سرای محله ندارند.

خبرآنلاین: رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه در منطقه ۱۷ شهر تهران ۳۰۰ قهوه خانه وجود دارد، گفت: در محله زهتابی با قریب ۲۰ هزار نفر جمعیت، ۱۴ قهوه خانه فعالیت دارد اما سرای محله ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش شورایاران منطقه ۱۷ شهرداری تهران، گفت: کمیسیون سلامت شورای شهر تهران علاوه بر برگزاری نشست با اعضای شورایاری این منطقه، بازدیدی از سطح منطقه ۱۷ داشته و از نزدیک با مشکلات مردم در این منطقه آشنا شده و راهکارهایی برای حل معضلات ومشکلات ساکنین به شهردار تهران منعکس شده است.

وی قهوه خانه های موجود در این منطقه را تهدیدی برای سلامت جوانان منطقه دانست و افزود: حدود ۳۰۰ قهوه خانه در محدوده زندگی مردم در منطقه ۱۷ شهر تهران فعال است که آسیب های اجتماعی را تشدید می کند. انتظار داریم این مساله بررسی و مدیریت شود زیرا سلامت اجتماعی، جسمی و روحی شهروندان در گرو ساماندهی این اماکن و توسعه اماکن ورزشی است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با ابراز تاسف از اینکه محله زهتابی در این منطقه ۱۴ قهوه خانه دارد اما سرای محله ندارد و تنها یک زمین چمن قدیمی با چمن غیرقابل استفاده دارد، تاکید کرد: شهربانوی منطقه ۱۷ در محله زهتابی پس از سالها هنوز افتتاح نشده است، این مکان می تواند محل فعالیت فرهنگی و ورزشی بانوان و دختران باشد و به ارتقاء سلامت این قشر از جامعه کمک کند.

وی به وجود دکل های برق فشار قوی در منطقه بدون رعایت حریم لازم انتقاد کرد و گفت: این دکل ها تهدید کننده سلامت شهروندان است و انتظار می رود مسئولان مرتبط با برنامه ریزی، این مشکل را حل کنند.

حافظی به وجود گرمابه های متروکه در سطح منطقه نیز اشاره کرد و افزود: این گرمابه ها به محل تجمع معتادان تبدیل شده و برای رفع این معضل، نیاز است که ضمن تملک گرمابه ها، این اماکن به اماکن فرهنگی و اجتماعی تبدیل شود از این رو انتظار می رود که بودجه لازم برای این امر در سال ۹۶ پیش بینی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نصرت الیه ترابی

      بسیار عالی بود واز کارگران محترم کمال تشکر را دارم

    • همتعلی بابایی

      قلیان خیلی زیان آوراست ازمسعولین محترم می خواهم دراین مورد اقدام لازم راانجام بدهند چون تمام پسران جوانان کشور ایران به قلیان عتیات پیدا کردن فکری برای جوانان بکنید

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه اونیکه مجوز میده. انشاالله بچه هاش معتاد بشن!!؟

    • خاسر

      چراپارسی راگرامی نمی دارید،قهوخانه نه،چایخانه یا قلیون سرا.ودیگراینکه چرابفکرمردم نیستید با این همه جمعیت300تا چایخانه واقعا کمه،با افزایش چایخانه اشتغالزائی خواهیدکرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج