۴۴۵۴۴۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بازیگر سرشناس: ۱۳۰۰۰۰۰ تومان حقوق می گیرم

بازیگر سرشناس تلویزیون و سینمای ایران، وضعیت کنونی سینمای این کشور را مطلوب ارزیابی نکرد و اظهارداشت: متاسفانه در سینمای ایران اکنون برخی بازیگران به فکر " پزدادن " هستند.

خبرگزاری ایلنا: جمشید مشایخی در برنامه تلویزیونی بدون تعارف گفت: جمشید مشایخی کمال‌الملک نیست زیراکه کمال‌الملک نتیجه کارگروهی بود، نه نتیجه کار یک نفر.

وی با انتقاد از اینکه برخی بازیگران سینمای کشور ظرفیت تعریف شنیدن از خود را ندارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها شاهد این بی‌ظرفیت‌ها در سینمای کشور هستیم.

بازیگر نقش مشهور کمال‌الملک بدون اشاره به نام فرد خاصی، تصریح کرد: متاسفانه الان رفتارهایی را در سینما می‌بینیم که گفتن آنها سبب نگرانی می‌شود و حتما یه عده از ما ناراحت می‌شوند.

مشایخی گفت: بازیگری با وجود داشتن همسر، همسر دومی که ۵۰ سال از خودش کوچک‌تر است می‌گیرد اما الان دنبال چیزای دیگری هم هست.

وی از بیکاری بسیاری از بازیگران سنین مختلف به‌ویژه بازیگران مشهور تلویزیون و سینمای ایران خبرداد و اظهارداشت: برخی بازیگران کنونی سینما بدون اینکه عضو انجمن‌های سینمایی هم باشند اکنون نقش‌های اول را به خود اختصاص داده اند.

پول حرف اول را می‌زند

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران با اظهار تاسف از اینکه "پول" نقش تعیین کننده‌ای در معرفی جوانان به سینما دارد، تصریح کرد: متاسفانه مافیا در سینما به‌طور کامل وجود دارد. مافیا صددرصد در سینمای ایران وجود دارد طوری که اکنون برخی بازیگران قدیمی می‌خواهند به خارج از کشور بروند.

وی افزود: چندی پیش یک بازیگر قدیمی به من گفت که می‌خواهم برای کار سینمایی به ترکیه بروم. او به من گفت چون اینجا کار گیر نمی‌آید می‌خواهم بروم.

سیگار کشیدن بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود

این بازیگر پیشکسوت در ادامه، بزرگترین اشتباره زندگی خود را سیگار کشیدن عنوان و اظهارداشت: سیگار کشیدن بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود که از ۲۰ سالگی این اشتباه را کردم.

مشایخی از ترک سیگار خود از چند مدت قبل خبر داد و تصریح کرد: سیگار کشیدن واقعا کار بدی بود که من از ۲۰ سالگی آغاز کردم اما الان ترک کرده‌ام.

واکنش به اخبار مرگ بازیگران مشهور ایران در فضای مجازی

وی در پاسخ به انتشار برخی اخبار درباره مرگ بازیگران مشهور مانند کشاورز و خودش هم واکنش نشان داد.

این بازیگر مشهور سنمای ایران گفت: من نمی‌دانم هدف اینها از انتشار این اخبار در فضای مجازی است اما یک‌بار گفتم اگر خوشحال هستید که ما بمیریم بگویید تا بمیریم.

مملکتم را دوست دارم

مشایخی در پاسخ به این سوال که چرا به خارج از کشور برای بازیگری نرفته‌اید؟ خاطرنشان کرد: مملکتم ایران را دوست دارم و با مردم کشور عشق و حال می‌کنم.

بهترین نقش همسرم، کمال‌الملک بود

همسر این بازیگر سینمای ایران در این برنامه تلویزیونی، بهترین نقش همسرش را کمال‌الملک عنوان کرد.

وی همچنین گفت: من اول خدا و بعد جمشید و سپس فرزندانم را دوست دارم.

حقوق یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی!

همسر کمال‌الملک، حقوق دریافتی خود را یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و حقوق دریافتی جمشید مشایخی را یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برشمرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      خوب این مهمه که این حقوق را از کجا دریافت می کنند از کانون بازنشستگان یا از خانه سینما یا از بخش های دیگه!اگه موافق باشید یه جایزه به استاد بدیم چون با چنین حقوق اندک فرزندان خود را به خارج فرستاده و خودش هم سالی یکی دو بار برای دیدنشون میره!اونوقت خیلی ها با ماهی 1500000تومان تا مشهد هم برای زیارت نمی تون برن و استاد کت و شلوار میلیونی می پوشه کلا ما ایرانی ها به زخم چشم اعتقاد داریم شاید ....

    • مريم

      خدا حفظون كنه زوج خوشبخت اين اقايون ياد بگيرن از استاد ‘مشايخي چقدر بااحترام باهمسرش رفتار مي كنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج