۴۴۵۴۵۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

سفره یلدا در یک سفارت ایرانی

سفارت ایران در برلین، جشن ویژه یلدا را به دلیل حادثه تروریستی در این کشور ملغی و به پهن کردن سفره زیبای یلدا اکتفا و در این باره پیامی منتشر کرد.

خبرآنلاین: سفارت ایران در برلین، جشن ویژه یلدا را به دلیل حادثه تروریستی در این کشور ملغی و به پهن کردن سفره زیبای یلدا اکتفا و در این باره پیامی منتشر کرد. لازم به یادآوری است که دوشنبه شب، یک کامیون وارد یک بازارچه کریسمس در برلین شد که متعاقب آن ۱۲ نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شدند. هنوز عاملان این حادثۀ تروریستی شناسایی نشده اند.
سفره یلدا در یک سفارت ایرانی

در متن پیام سید علی موجانی، رایزن فرهنگی کشورمان در سفارت آلمان آمده است:

به نام خدا

میهمانان گرامی جشن یلدای ما؛

اکنون که اقتضای شرایط دردناک برلین ایجاب می کند رعایت آرامش شهروندان را ملحوظ نظر قرار دهیم، بر آن شدیم با هدف ابراز همدردی نسبت به بازماندگان قربانیان حادثه تروریستی دوشنبه 19 دسامبر 2016 ، به رغم تمام تمهیدات انجام یافته و آمادگی برای استقبال شما، برنامه شب یلدا در تاریخ 20 دسامبر 2016 را ملغی نماییم. اگرچه به رغم میل باطنی خود، ما در این شب بلند محروم از دیدار هم شدیم اما یقین داریم که حتی برای بلندترین و تاریک ترین شب سرد سال هم پایانی وجود دارد. نیاکان ما، ایرانیان پاک اندیش و نیک کردار و راست گفتار، باور داشتند که نیروهای شر و عناصر پلشت را فرجامی نیست.

پیام شب یلدا، ارتباط میان انسان‌هاست که در صورت همبستگی می‌توانند در مقابل نیروهای مخرّب جامعه پیروز گردند. ما نیز به این باور، یقین کامل داریم. در دنیای کنونی که بسیاری بر تباهی بشر و تمدن نظر دارند، پسندیده آن است همچون اجداد خود بقای اخلاق و انسانیت را گرامی داریم. به بیان سعدی معتقدیم که جسم انسان وابسته به جان و روح آدمی است و از آن جهت عزیز و گرامی است، پس جان خود را به مهر و محبت جلا می دهیم تا کالبدمان مورد عزت واقع گردد. در بلندترین شب سال اگر سعادت دیدارتان حاصل نشد، اما به یقین بدانید قلب ما با شما و امید مشترک ما به روشنایی بامداد پس از تیرگی شب بلند یلدا است.

سفره یلدا در یک سفارت ایرانی

سفره یلدا در یک سفارت ایرانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پپه

      من تا حالا اناناس نخوردم

    • روهام

      عالی بود هرچند سفره یلدایی مردم این سالها خالی شده امااما نشان دادن آداب ورسوم وآیین مقدس یلدایی ونوروزی به جهانیان بسیار به دلمان نشست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج