۴۴۵۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برخورد با تماشاگران سپاهان و احضار بنگر

اسماعيل حسن‌زاده از احضار محسن بنگر به کميته انضباطي خبر داد و گفت: حکم تماشاگران سپاهان را به زودي اعلام مي‌کنيم.

ایسنا: اسماعيل حسن‌زاده از احضار محسن بنگر به کميته انضباطي خبر داد و گفت: حکم تماشاگران سپاهان را به زودي اعلام مي‌کنيم.

رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره شکايت دپارتمان داوري از علي دايي و همچنين شکايت مقامات فدراسيون از صادق درودگر نيز گفت: رسيدگي به اين دو شکايت فعلا در مرحله تحقيقات بوده و هنوز حکمي صادر نشده است. ما اميدواريم مسوولان، مديران، پيشکسوتان و مربيان فوتبال قدم‌هاي خوبي در جهت سالم‌سازي فضاي فوتبال بردارند تا شاهد کاهش اين گونه شکايات از يکديگر باشيم، هرچند اصالت کميته انضباطي ايجاب مي‌کند تا برخورد قاطعي با تخلفات داشته باشد.

وي درباره وضعيت پرونده محسن بنگر نيز خاطرنشان کرد: ما پس از بررسي‌هاي لازم علت عصبانيت بنگر در ديدار سپاهان و پرسپوليس را اهانت‌هاي تماشاگران اصفهاني قلمداد کرديم و قطعا راي قاطعانه‌اي را درباره تماشاگران اين تيم خواهيم داد تا از اين پس به راحتي به يک بازيکن فحش ندهند. اما بنگر که بازيکن باتجربه اي است بايد خويشتن‌داري به خرج مي‌داد. ما در آينده نزديک او را به کميته انضباطي احضار مي‌کنيم تا توضيحاتش را ارايه کند. براي ما سوال است که چرا تماشاگران اصفهاني رفتاري که با بنگر داشتند را با جلال حسيني که او هم از سپاهان جدا و به پرسپوليس پيوسته، ندارند!

رييس کميته انضباطي با انتقاد از برخي رسانه‌ها، اظهار کرد: ما از همه رسانه‌ها به ويژه مطبوعات مي‌خواهيم که به جاي برجسته کردن نکات منفي به نکات مثبت فوتبال بپردازند، چون واقعا اين روزها مسايل منفي در فوتبال‌مان زياد شده است. ضمن اينکه جاي تعجب دارد که برخي خبرنگاران در تماس‌هايي که دارند حتي بنده را تهديد مي‌کنند که اگر فلان خبر را به ما ندهيد، خودمان مي‌دانيم چطور بنويسيم!

وي افزود: براي اولين‌بار است که اعلام مي‌کنم اخبار متعددي از قول بنده در برخي رسانه‌ها منتشر شده که هيچ ارتباطي با من ندارد. من از اين پس در مواجهه با هرگونه موردي از اين دست، قطعا به مراجع قانوني شکايت مي‌کنم تا آنها نسبت به اقدامات شان پاسخگو باشند. متاسفانه بعضي از رسانه‌ها در فضاي فکري که خودشان دارند از قول کميته انضباطي مطلب مي‌نويسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج