۴۴۵۶۰۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ایلان ماسک مشاور استراتژیک ترامپ می شود

دونالد ترامپ موسس شرکت تسلا، را به عنوان مشاور استراتژیک خود در نظر گرفته است. ایلان ماسک مشاور استراتژیک ترامپ به فناوری‎ های پاک و انرژی ‎های تجدید پذیر علاقه‎ مند است.

وب سایت برسام: دونالد ترامپ موسس شرکت تسلا، را به عنوان مشاور استراتژیک خود در نظر گرفته است. ایلان ماسک مشاور استراتژیک ترامپ به فناوری‎ های پاک و انرژی ‎های تجدید پذیر علاقه‎ مند است.

ایلان ماسک مشاور استراتژیک ترامپ می شود

انتظار می ‎رود ایلان ماسک مشاور استراتژیک بتواند دیدگاه ترامپ نسبت به گرمایش جهانی را تغییر دهد. در سوی دیگر شورولت اولین سری از خودروی الکتریکی Bolt EV را به مشتریان خود در سان فرانسیسکو تحویل داد.

به نظر می ‎رسد این محصول پاسخ به مدل محبوب تسلا ۳ باشد. استیون هاوکینگ هم قصد دارد با همکاری ناسا فضاپیمایی برای جستجوی سیارات قابل سکونت طراحی کند. این فضاپیما می ‎توانند خود را تعمیر کنند و در آلفا قنطورس به جستجو خواهد پرداخت. محققان ژاپنی هم روشی برای تبدیل لباس‎ های کهنه به سوخت جت یافتند.

در حالی که ترامپ گرمایش جهانی را به رسمیت نمی ‎شناسد، بیل گیتس سعی دارد با پروژه‎ای ۱ میلیارد دلاری در جهت انرژی ‎های پاک به مقابله با این روند بپردازد. هم‎ چنین اولین نیروگاه بادی دور از ساحل ایالات متحده به شبکه برق این کشور متصل شد. این نیروگاه می تواند انرژی مورد نیاز ۱۷ هزار خانه را تامین کند.

در آن سوی اقیانوس اطلس، کشور دانمارک توانسته است نیمی از انرژی مورد نیاز خود را از منابع تجدیدپذیر تامین کند و قصد دارد تا سال ۲۰۳۵ تمام انرژی مورد نیاز خود را از این منابع به دست آورد. پژوهشگران نیز توانسته‎ اند پیاده‎ روهایی با قطعات ساخته شده از پلاستیک بازیافتی طراحی کنند که توانایی تولید برق را دارد.

پهپادها به تازگی تصاویری از مقر جدید اپل منتشر کردند. این ساختمان فضاپیما مانند انرژی مورد نیاز خود را از خورشید تامین می ‎کند. در اروپا هم Carlo Ratti باشگاهی متحرک طراحی کرده است که با انرژی ورزشکاران می ‎تواند در آب‎ ها سیر کند. کشور ژاپن هم ماهواره‌ ای برای به دام انداختن زباله‌ ‎های فضایی به خارج از جو ارسال کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج