جاباما
۴۴۵۷۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

در یکصد و یازدهمین آیین اکران هنر و تجربه

«خاطرات اسب سیاه» اکران شد

مراسم اکران خصوصی «خاطرات اسب سیاه» آخرین تجربه‌ی کارگردانی شهرام علیدی به عنوان یکصدویازدهمین آیین اکران هنر و تجربه، دوشنبه ۲۹ آذر در سینما فرهنگ برگزار شد.

وب سایت فیلم نت نیوز: مراسم اکران خصوصی «خاطرات اسب سیاه» آخرین تجربه‌ی کارگردانی شهرام علیدی به عنوان یکصدویازدهمین آیین اکران هنر و تجربه، دوشنبه ۲۹ آذر در سینما فرهنگ برگزار شد.
«خاطرات اسب سیاه» اکران شد

شهرام علیدی در این مراسم که با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری چون محمود دولت‌آبادی، قطب‌الدین صادقی، هایده صفی‌یاری، محمدرضا دلپاک، کاوه سجادی حسینی، فرید سجادی حسینی، محمد شیروانی، اردشیر رستمی، محسن محسنی‌نسب، عباس یاری و سفرای ویتنام و اقلیم کردستان همراه بود، ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت:‌ «بعد از چند سال که فیلم‌هایم در ایران نمایش داده نشد، این اولین شبی است که در خانه‌ی خودم چراغ فیلم‌هایم روشن شده است و از این بابت بسیار خوشحالم.»

او در ادامه از کسانی که با کمک‌شان این فیلم توانست به سرانجام برسد، به ویژه هایده صفی‌یاری تشکر کرد و گفت: «خانم صفی‌یاری بهترین فیلم‌های ایران را تدوین کرده‌اند و برای من افتخار بزرگی است که تدوین هر دو اثرم را بر عهده گرفته‌اند.»

او همچنین از دیگر عوامل فیلمش که عده‌ای از آنها جوان و برخی از آنها همچون محمدرضا دلپاک از پیشکسوتان هستند، قدردانی کرد.

خاطرات اسب سیاه داستان دختر جوانی است که وصیت کرده برای آخرین بار اسب سیاهش را ببیند و آمدن اسب سیاه حوادث غیرمنتظره‌ای را رقم می‌زند.

این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است و مریم بوبانی بازیگر ایرانی این اثر در کنار بازیگران ترک و کُرد نقش‌آفرینی کرده است.

کیهان کلهر نیز آهنگسازی این فیلم را بر عهده داشته است.

این فیلم دومین ساخته‌ی بلند سینمایی شهرام علیدی پس از فیلم «زمزمه با باد» است که سه جایزه هفته منتقدین فستیوال کن را دریافت کرد.

براک توزون آتاج، دیمن زندی، شنای آیدین، ویلدان آتاسوار، بلال بلوت، عزیز چاپکورت، مریم بوبانی، تارا جاف و شوال سام بازیگران این فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج