۴۴۵۷۱۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

علی معلم: ادامه‌ی سریال «شهرزاد» حق طبیعی مردم است

علی معلم تهیه‌کننده‌ی سینما در اظهارنظری درباره‌ی حاشیه‌های سریال «شهرزاد» این حواشی را بی‌اهمیت دانست و تاکید کرد نباید اجازه داد حاشیه‌ها مهم‌تر از متن شوند.

خبرگزاری آنا: علی معلم تهیه‌کننده‌ی سینما در اظهارنظری درباره‌ی حاشیه‌های سریال «شهرزاد» این حواشی را بی‌اهمیت دانست و تاکید کرد نباید اجازه داد حاشیه‌ها مهم‌تر از متن شوند.
علی معلم: ادامه‌ی سریال «شهرزاد» حق طبیعی مردم است

علی معلم تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون درباره‌ی سریالشهرزاد گفت: «مسئله‌ی حاشیه‌ها هیچ وقت این‌قدر ارزش ندارد که به اندازه‌ی متن مطرح شود.شهرزاد یک کار حرفه‌ای تحسین‌شده هم از طرف مردم و هم از سوی صاحبنظران بوده است و حق طبیعی مردم است که سریال شهرزاد ادامه پیدا کند و به دید مردم برسد؛ یعنی هر سریالی که موفق بوده این حق را دارد. این حاشیه‌ها اصلا ارزش ندارند که کسی وقتش را برای آن صرف کند.»

علی معلم افزود: «در جامعه‌ی ما چند سالی است که حاشیه‌ها اصلی‌تر از متن مطرح می‌شود؛ نه درباره‌یشهرزاد بلکه درباره‌ی همه‌ی مسائل دیگر هم وجود داشته است، من فکر می‌کنم اینها همه در تاریخ بی‌ارزش هستند؛ آنچه ارزش دارد و پابرجا می‌ماند آثار ارزشمند هستند که در تاریخ ماندگار می‌شوند. اینکه اتفاقاتی رخ داده و پشت صحنه‌ای وجود داشته یا گرفتاری‌هایی برای عوامل فیلم به وجود آمده، اینها نمی‌توانند به کل اثر صدمه بزنند. این مسائل فقط می‌تواند روحیه‌ی جامعه‌ی هنری به خصوص دست‌اندرکاران را اندکی تضعیف بکند، که حسن فتحی هم به این نکته اعتراض دارد و فکر می‌کنم اعتراض درستی بوده است.»

علی معلم تاکید کرد: «در کنار تمام حاشیه‌هایی که به وجود می‌آید، واقعیت چیز دیگری است، واقعیت، اثری است که بر جا می‌ماند. بخشی از این قضیه هم برمی‌گردد به اینکه ما اصولا در ایران تاوان موفقیت را می‌دهیم و هیچ کس تاوان شکست یا حماقت یا بد کار کردن را نمی‌دهد. به‌محض اینکه مورد توجه و عنایت مردم قرار می‌گیری، عده‌ای پیدا می‌شوند که این محبوبیت به مذاق‌شان خوش نمی‌آید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با نظرش کاملا موافقم ،چرا اینقدر به این حاشیه ها بال وپر میدن؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج