۴۴۵۷۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زاهدی: اعضای جبهه یکتا خود را ژنرال نمی‌دانند

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت:اعضای جبهه یکتا خودشان را ژنرال نمی‌دانند بلکه اکثرا خودشان را سرباز نظام و انقلاب می‌دانند.

خبرآنلاین: عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت:اعضای جبهه یکتا خودشان را ژنرال نمی‌دانند بلکه اکثرا خودشان را سرباز نظام و انقلاب می‌دانند.

محمد مهدی زاهدی عضو جبهه یکتا در ارزیابی بهترین سناریوی اصولگرایان برای ورود به انتخابات ۹۶ گفت: بهترین سناریوی اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ وحدت در عمل است یعنی ما چارچوب و قالب انتخابات را طراحی کنیم و در درون آن قالب چندنفر از اصولگرایان کاندیدا شوند ولی در نهایت بروی یک نفر اجماع شود.

عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم در مورد مدل ورود به انتخابات با چند کاندیدا برای شکستن رای روحانی، اظهار داشت: جریان اصیل اصولگرایی به دنبال چندکاندیدایی نیستند البته ما یک قالب و چارچوب طراحی می کنیم و ممکن است در آن قالب و چارچوب چندنفر بیایند و ثبت نام کنند ولی در نهایت بروی یک نفر توافق می شود.

وزیر دولت احمدی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است جریان اصولگرا کاندیدایی را که در دوره های قبل شانس خود را امتحان کرده‌ را به عنوان کاندیدای نهایی معرفی کند، گفت: در جریان اصولگرا نیروهای کارآمد و لایق بسیاری حضور دارند، قطعا از این افراد پرتوان استفاده خواهد شد.

وی در مورد برنامه جبهه یکتا برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: به عنوان یک عضو جبهه یکتا اعلام می کنم که ما برای انتخابات ۹۶ برنامه داریم چراکه ما خودمان را عضوی از جریان ارزشی و ولایی کشور می‌دانیم که جدا از انها فعالیت نمی کنیم، بنابراین قطعا برای انتخابات ۹۶ نیز با سایر گروههای اصولگرا وحدت می کنیم.

این نماینده اصولگرایی مجلس در مورد اینکه آیا نگران این نیستید کاندیدای برخواسته از جبهه متبوعش مصداق رجل سیاسی بودن نباشد، گفت: در دوره قبل یک نفر از وزرای عضو جبهه یکتا کاندیدا شد و به دلیل همین بحث رجل سیاسی احراز صلاحیت نشد ولی در حال حاضر افراد بسیاری را داریم که ضمن اینکه سابقه وزارت را دارند سابقه نمایندگی در مجلس، سفیر بودن یا فرماندهی در جنگ را دارند و با این تجربه سنگینی که دارند می توانند مصداق رجل سیاسی باشند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس دهم در مورد اینکه آیا مجموعه اصولگرایی اقبالی به حضور وزرای احمدی نژاد در سازوکار وحدت دارد، بیان کرد: ما در قالبی که جریان اصولگرایی و ارزشی تعیین کرده اند فعالیت می کنیم و اگر جامعه به این نتیجه برسد که کاندیداهای اصولگرا افرادی خوشنام و کارآمد هستند قطعا به انها رای می دهند، به ویژه اینکه هیچ کدام از این افراد در دوره های قبلی به عنوان کاندیدا ریاست جمهوری ظاهر نشده اند و همین می تواند باعث اقبال عمومی به انها شود.

زاهدی در پاسخ به اینکه آیا همچنان معتقدید اعضای جبهه یکتا ژنرال هستند و این جبهه به تنهایی یک لشکر است، گفت: من نگفتم که همه اعضا جبهه ژنرال هستند، من گفتم ما در جبهه یکتا یک لشکر هستیم که در این لشکر هم فرمانده و هم سربا وجود دارد و اگر سربازی در این جبهه باشد که لیاقت حضور و کاندیداتوری را داشته باشد چرا نباید به صحنه بیاید؟

وی ادامه داد: اعضای جبهه ما خودشان را ژنرال نمی دانند بلکه اکثرا خودشان را سرباز نظام و انقلاب می دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج