۴۴۵۹۳۴
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مردم نگران دریاچه ارومیه نباشند

مدیردفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه اعلام کرد: مردم نگران احیای دریاچه ارومیه نباشند، با سرعت بیش از پیش برای احیای دریاچه ارومیه حرکت می‌کنیم.

مدیردفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه اعلام کرد: مردم نگران احیای دریاچه ارومیه نباشند، با سرعت بیش از پیش برای احیای دریاچه ارومیه حرکت می‌کنیم.

مسعود تجریشی، مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به اینکه در آینده نزدیک تخصیص بودجه محقق و اعتبارات مورد نظر از سوی دولت تامین می‌شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی و ستاد احیای دریاچه ارومیه همچون گذشته با سرعت پیگیر اجرای پروژه‌ها هستند.

وی تاکید کرد: ستاد از سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها می‌خواهد به بهانه بودجه کم کاری نکنند و با سرعت در راستای احیای دریاچه حرکت کنند.

تجریشی با تاکید بر خواسته مردم و اجماع دولت یازدهم برای احیاء دریاچه ارومیه افزود: هیچ گروهی نباید صرفا منتظر اختصاص اعتبارات باشد. دستگاه‌ها باید ضمن انجام وظایف ذاتی خود سعی کنند، مانند گذشته کارها را پیش برده چون منابع مالی نیز بزودی تزریق خواهد شد.

وی افزود: اکنون مردم در موضوع صرفه‌جویی آب کم کم با ما همراه شدند؛ بنابراین باید از ظرفیت‌های آنها در اکثر حوزه‌ها بیش از پیش استفاده کنیم؛ این امر هم به تلاش دستگاه‌های اجرایی مربوط است که باید بر آن بیفزایند.

پیش‌تر نیز معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خطاب به دستگاه های اجرایی اعلام کرده بود کسانی که توانایی مدیریت ندارند، نبود پول را بهانه نکنند.

محمد صادق پورمهدی افزود: از این پس هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی حق ندارند که در ارائه گزارش‌های خود به این موضوع تمرکز کنند.

وی افزود: بسیاری از اقدامات و فعالیت‌های مهم انجام شده و یا اموری که می‌تواند انجام شود به اعتبار و بودجه و ... ربطی نداشته و جزو وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف اداری خود به هر قیمت ممکن عمل کنند، تصریح کرد: انتظار دارم که از این پس، در هیچ یک از گزارش‌های ارائه شده مدیران، پای اعتبارات احیای دریاچه به میان کشیده نشود و متأسفم از اینکه هر کسی نمی‌تواند مدیریت کرده و کاری انجام دهد پول را بهانه می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی نیز پیشتر به خبرنگار مهر گفته بود: احیای دریاچه ارومیه باید بصورت کلان و ملی دنبال شود.

حمید قاسمی افزود: برخی دستگاه ها با تغییر الگوی کشت، عدم مدیریت منابع آب و عدم کنترل ایجاد چاه های غیرمجاز در گذشته دست به دست هم دادند تا دریاچه ارومیه امروز به این وضعیت دچار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرتیمیا

      دریاچه 80 درصدش خشک شده تو چی داری میگی

    • علی

      اتفاقا چون میگویند نگران نباشید باید نگران بود

    • بدون نام

      دریاچه ارومیه کجا بود.همش خشک شد رفت

    • آرش

      خب راست میگه دیگه، مردم چرا باید نگران چیزی باشن که اساسا از دست رفته بحساب میاد؟

    • بدون نام

      قبلا که نگران بودند این شد . حالا ران نباشند خدا به داد برسه

    • مینا

      مشکل دریاچه ارومیه .یکی خشکسالی وساختن دهها سد.یکی سو مدیریت ودیگری فساد مدیران است.هروقت این سه مشکل برطرف شد انوقت میتوان ادعا کرد حال دریاچه خوب است

    • بهروز

      ما نگران مردم فقیر و بدبخت هستیم دریاچه خشک شد به درررررررک

    • عبدالله

      مردم الان بیشترنگران سیرکردن فرزندلنشان هستنداینهادغدغه شماست که بودجه بگیریدوبارببندیدوگرنه صرفه جویی درمصرف اب نیازبه بودجه نداردشمانیازداریدمردم رادراین ضیافتهابهره ای نیست نوش جان

    • بدون نام

      والله مردم اینقدر گرفتارند دریاچه ارومیه سهله دریای خزر هم خشک بشه بهش فکر نمیکنند

    • بدون نام

      باشه چون شما میگی دیگه نگران نمیشیم . بابا مردم دارن خفه میشن توی گرونی .مردم نگران آینده خودشونن بعد شما میگی برای دریاچه ارومیه نگران نباشیم . خدا پدرتو بیومرزه

    • مژتبی

      انقدرمردم نگرانی ودغدغه دارن که یادشون ب درباچه ارومیه نیست شب باخیال راحت سرشون رو نمیذارن زمین که فردو پول نون خالیه برا صبحون نداریم ووووو

    • بدون نام

      مردم عزیز حتما همتون خوب میدونید که با خشک شدن دریاچه ارومیه و وزیدن یک باد کل آذربایجان و حتی تهران زیر نمک اون دریاچه خفه میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج