۴۴۵۹۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اندروید ۷ باعث خاموشی نکسوس ۶P می شود

نکسوس ۶P که هوآوی آن را تولید کرده است هم دچار مسائل مربوط و مشابه به باتری شده است. یعنی این گوشی حتی اگر بیش از ۶۰ درصد از عمر آن باقی مانده باشد به طور ناگهانی و بدوم هیچ گونه دلیلی خاموش می شود.

وب سایت کلیک: اپل آیفون ۶s تنها گوشی هوشمندی نیست که حتی اگر باتری آن نشان دهد از عمر آن زمان زیادی مانده، ناگهان خاموش شود.
اندروید 7 باعث خاموشی نکسوس 6P می شود

نکسوس ۶P که هوآوی آن را تولید کرده است هم دچار مسائل مربوط و مشابه به باتری شده است. یعنی این گوشی حتی اگر بیش از ۶۰ درصد از عمر آن باقی مانده باشد به طور ناگهانی و بدوم هیچ گونه دلیلی خاموش می شود.

کسانی که در مورد این مشکل در سایت شماره ردیاب AOSP شکایت کرده اند، می گویند که مشکل باتری پس از به روز رسانی نکسوس ۶P به آندروید ۷٫۰ آغاز شده است و پیش از آن چنین مشکلی وجود نداشت.

طبق گفته بسیاری از کاربران کاربران گوشی هایی که دارای سیستم عامل ۷٫۰ اندروید هستند، با وجود شارژ ۱۰ تا ۶۰ درصدی، گوشی شان ناگهان خاموش می شود. کاربرانی هم که گوشی شان را هنوز به اندروید ۷٫۰ آپدیت نکرده اند امیدوارند که این مشکل هر چه زودتر برطرف شود تا آن ها هم بتوانند گوشی خود را آپدیت کنند. یک نکته جالبی که در مورد این مشکل وجود دارد، این است که این اتفاق بیشتر در آب و هوا و محیط های سرد رخ می دهد.

اما هوآوی به صاحبان نکسوس ۶P اعلام کرده است که این مشکل از جانب آن ها نیست. هوآوی می گوید که این مشکل مربوط به سخت افزار گوشی نیست و به دلیل نقص فنی نرم افزاری گوگل می باشد. از طرفی هم گوگل این مشکل را نادیده گرفته و آن را وارد لیست خرابی های خود نکرده است تا آن را برطرف نمایید. البته شاید در آینده به این مشکل رسیدگی کند.

از طرفی هم شاید این کار یک اشتباه باشد، چون گوشی که به صورت خودکار و تصادفی خاموش می شود، آن هم با وجود داشتن عمر باتری باقی مانده، نه تنها بی مصرف است بلکه خطرناک هم می باشد. یکی از کاربران بر روی سایت Reddit نوشت که قصد داشت در یک شب سرد و تاریک از طریق گوشی نکسوس ۶P خود یک تاکسی با استفاده از Uber بگیرد، که گوشی او ناگهان خاموش شد. او خوش شانس بود که توانست چند کوچه آن طرف تر یک هتل پیدا کند، اما تصور کنید این اتفاق در جایی دورافتاده که نیاز به کمک هست بیافتد.

اگر شما یکی از صاحبان این گوشی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که با گوگل یا جایی که گوشی تان را از آن جا خریداری کردید، تماس بگیرید. امیدواریم که گوگل به زودی این مسئله را به رسمیت بشناسد و برای آن یک به روز رسانی منتشر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج