۴۴۵۹۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ماهیگیری هم هوشمند می‌شود!

محققان موفق به توسعه یک اپلیکیشن جدید برای ماهیگیری شدند که به ماهیگیران کمک‌های بسزایی می‌کند. این برنامه که FishVerify نام دارد، به شناسایی گونه‌های مختلف ماهی‌ها پرداخته و اطلاعات زیستگاه‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ایسنا: محققان موفق به توسعه یک اپلیکیشن جدید برای ماهیگیری شدند که به ماهیگیران کمک‌های بسزایی می‌کند. به نقل از گیزمگ، این برنامه که FishVerify نام دارد، به شناسایی گونه‌های مختلف ماهی‌ها پرداخته و اطلاعات زیستگاه‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
ماهیگیری هم هوشمند می‌شود!

همچنین با استفاده از GPS گوشی‌های هوشمند، اطلاعاتی را در مورد اندازه ماهی و محدودیت‌های موجود در آن منطقه را ارائه می‌دهد. FishVerify با تکیه بر هوش مصنوعی طراحی شده که توانایی تشخیص تصاویر را دارد. این سیستم دارای ۱.۵ میلیون تصویر بیش از ۱۰۰۰ گونه ماهی است.
ماهیگیری هم هوشمند می‌شود!

با استفاده از مجموعه داده‌های این اپلیکیشن، ماهی‌گیران پس از صید ماهی می‌توانند یک تصویر از آن گرفته و در عرض چند ثانیه اطلاعات مرتبط با این گونه را به دست آورند. این اطلاعات شامل جزئیات ویژگی‌های فیزیکی، زیستگاه این گونه جانوری، راهنمایی در مورد چگونگی صید آن و چگونگی مصرف آن است.
ماهیگیری هم هوشمند می‌شود!

این تصاویر را می‌توان در اپلیکشین ذخیره کرد و دفعه بعد و در هنگام مشاهده مجدد این گونه ماهی، اطلاعات آن را مورد بررسی قرار داد. FishVerify همچنین از داده‌های مکان‌یابی گوشی‌های هوشمند برای بررسی قوانین محلی و مقررات موجود در اطراف زیستگاه گونه خاص استفاده می‌کند.
ماهیگیری هم هوشمند می‌شود!

در ابتدا تنها نسخه iOS اپلیکیشن FishVerify موجود بوده و طراحان این اپلیکیشن در حال ایجاد نسخه اندروید آن نیز هستند. FishVerify در حال حاضر به دنبال جمع آوری بودجه در وبسایت Kickstarterبوده و اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، این اپلیکیشن تا فوریه ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود.
ماهیگیری هم هوشمند می‌شود!
ماهیگیری هم هوشمند می‌شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج