۴۴۵۹۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

استودیوهای بازی سازی «کرایتک» تعطیل شدند

شرکت بازی‌سازی «کرایتک» (Crytek)، تمام استودیوهای بازی‌سازی خود را به غیر از دفتر اصلی، تعطیل کرده است. دو دفتر اصلی این شرکت در شهرهای «کی‌یف» و «فرانکفورت» قرار دارند و آن‌ها پا برجا باقی خواهند ماند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت بازی‌سازی «کرایتک» (Crytek)، تمام استودیوهای بازی‌سازی خود را به غیر از دفتر اصلی، تعطیل کرده است. دو دفتر اصلی این شرکت در شهرهای «کی‌یف» و «فرانکفورت» قرار دارند و آن‌ها پا برجا باقی خواهند ماند. این شرکت می‌خواهد برنامه‌های جدیدی برای تولید بازی و تکنولوژی‌های ساخت بازی برای خود تنظیم کند و تعطیلی استودیوهای این شرکت، اولین قدم در این برنامه خواهد بود.
استودیوهای بازی سازی «کرایتک» تعطیل شدند

شرکت کرایتک می‌گوید که هنوز هم به ساخت بازی‌های بزرگ ادامه خواهد داد و موتورپایه‌ی کرای‌انجین (CryEngine) هم هسته‌ی تمام برنامه‌های آینده‌ی این شرکت را تشکیل خواهد داد. این شرکت می‌خواهد موتور کرای‌انجین را بیشتر بروزرسانی کند و آن را در اختیار شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی و هم‌چنین بازی‌سازان مستقل قرار دهد.

استودیوهای بازی سازی «کرایتک» تعطیل شدند

تمام کارمندان کرایتک که در استودیوهایی به غیر از کی‌یف و فرانکفورت مشغول به کار بودند، به همکاری خودشان با کرایتک ادامه نخواهند داد. این شرکت گفته است که به کارمندان‌اش کمک خواهد کرد تا بتوانند به سرعت شغلی پیدا کنند.

استودیوهای زیر همگی تعطیل شده‌اند:
  • Crytek Black Sea در سوفیه، بلغارستان
  • Crytek Budapest در بوداپست، مجارستان
  • Crytek Istanbul دراستانبول، ترکیه
  • Crytek Seoul در سئول، کره‌ی جنوبی
  • Crytek Shanghai در شانگهای، چین
شرکت بازی‌سازی کرایتک مدت زیادی است که بازی جدیدی تولید نکرده است. آخرین بازی این شرکت، بازی Ryse است که روی ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شده. این شرکت در حالی که چند سال پیش مشغول ساخت بازی Homefront: The Revolution بود، استودیوی مستقر در انگلستان خودش را تعطیل کرد و ساخت این بازی هم لغو شد. البته شرکت Deep Silver بیشتر کارمندان استودیوی انگلستان کرایتک را استخدام کرد و با خرید بازی Homefront: The Revolution به آن‌ها اجازه داد تا ساخت بازی را به پایان برسانند.

استودیوهای بازی سازی «کرایتک» تعطیل شدند

در حال حاضر، آینده‌ی شرکت کرایتک واقعا نامعلوم است؛ چون حتی شرکت‌های زیادی را نمی‌شناسیم که از موتورپایه‌ی کرای‌انجین استفاده کنند و بیشتر شرکت‌های بزرگ، از موتورپایه‌ی ساخته‌ی خودشان یا از آنریل انجین استفاده می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج