۴۴۶۰۳۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

چرا اجرای «دو مرد در یک اتاق» لغو شد؟

نمایش «دو مرد در یک اتاق» به کارگردانی مسعود رایگان که قرار بود از (اول دی ماه) به مدت ۱۰ شب در تالار «حافظ» به روی صحنه برود، به دلیل بستری شدن یکی از بازیگران لغو و اجرای آن به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری ایسنا: نمایش «دو مرد در یک اتاق» به کارگردانی مسعود رایگان که قرار بود از (اول دی ماه) به مدت ۱۰ شب در تالار «حافظ» به روی صحنه برود، به دلیل بستری شدن یکی از بازیگران لغو و اجرای آن به زمان دیگری موکول شد.

مسعود رایگان گارگردان این نمایش با اعلام خبر لغو اجرای این تئاتر، گفت: متأسفانه نیمه‌های شب گذشته خسرو شهراز بازیگر نقش دوم «دو مرد در یک اتاق» به دلیل کسالت به بیمارستان مراجعه کرد و بلافاصله برای معالجه بستری شد.

او با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای نمایش در موعد مقرر، افزود: تلاش‌های پزشک معالج و اصرار آقای شهراز برای حضور در صحنه نتیجه‌ای نداشت و پزشکان معالج مخالف حضور ایشان بودند و صبح امروز نیز اطلاع دادند که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

این کارگردان و بازیگر تئاتر، ضمن عذرخواهی از تماشاگران تئاتر و فعالان در عرصه‌ی سلامت که برای تماشای گروهی نمایش در روزهای پایانی هفته تعیین وقت کرده بودند، از مردم خواست برای سلامتی خسرو شهراز دعا کنند.

وی با اظهار امیدواری برای اجرای این نمایش در اولین فرصت پس از تعیین بازیگر جایگزین، گفت: هر فردی که این اجرا را برای یک‌بار تماشا کند، در تمام طول عمر از نظر ابتلا به ویروس ایدز واکسینه می‌شود و کسی که پیام نمایش را درک کند، همیشه مراقب ویروس خانمان‌سوز ایدز خواهد بود و هیچگاه صحنه‌های این نمایش را فراموش نمی‌کند.

رایگان همچنین با تشکر از توجه مدیرعامل بنیاد رودکی، رئیس مرکز هنرهای نمایشی و مدیریت تالار حافظ در همراهی با پیام اجتماعی نمایش و فراهم کردن شرایط اجرای «دو مرد در یک اتاق» گفت: علی‌رغم مدت کوتاهی که از اتمام تور شهرستانی این نمایش می‌گذشت، مراحل اجرایی بسرعت طی شد.

نمایش «دو مرد در یک اتاق» به کارگردانی مسعود رایگان از سال ۹۲ تاکنون در چهار مقطع برای مردم و دانشجویان در تهران و شهرستان‌های مختلف اجرا شده است که در آخرین نوبت اجراهای شهرستانی که ماه گذشته به روی صحنه رفت، بیش از پنج هزار نفر از دانشجویان پزشکی در استان‌های مختلف کشور و همچنین هنگ‌ِ مرزی در مرز زابل به تماشای این نمایش نشستند.

«دو مرد در یک اتاق» که به بیماری ایدز می‌پردازد، قرار بود تنها در ۱۰ اجرا روی صحنه برود و باتوجه به صراحت در طرح بعضی مسائل با محدودیت برای تماشای افراد زیر ۱۸ سال همراه بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      اسم این اجرا خودش مورد دار هست اگر پخش می شد دیگه چی می شد!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج