۴۴۶۱۳۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

در میزگرد «فلسطین و افق آینده »مطرح شد

زوال رژیم صهیونیستی حتمی است

اولین میزگرد تخصصی با عنوان ثابت «فلسطین و افق آینده» در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: اولین میزگرد تخصصی با عنوان ثابت «فلسطین و افق آینده» در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این میزگرد که به ریاست صادق رمضانی گل افزانی دبیر کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، برگزار شد و جمعی از فعالان، اندیشمندان و کارشناسان مطالعاتی در حوزه فلسطین حضور داشتند، صادق رمضانی، ناصر ابوشریف و حاجی باشی به سخنرانی پرداختند.

در ابتدای این جلسه دبیر کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن خوش آمدگویی به حاضران به تشریح موضوع و اهداف میزگرد پرداخت و ابراز امیدواری کرد: با تشکیل چنین میزگردهایی بتوانیم افق آینده فلسطین را به خوبی ترسیم کنیم.

صادق رمضانی گل افزانی ادامه داد: می خواهیم با نگاه کارشناسانه و بر مبنای اندیشه های امام (ره) و مقام معظم رهبری به فلسطین بنگریم و تاثیرات اشغالگری رژیم صهیونیستی و حوادث منطقه را بررسی کنیم تا با اهتمام بیشتر اهداف کمیته را به ثمر برسانیم.

وی در همین راستا افزود: می خواهیم با توجه به ظرفیت همه گروههای فلسطینی، ngo های فعال و کارشناسان این حوزه و با یافتن راهکارهای کارشناسانه، ان‌شاءالله آرزوی دیرین امام امت(ره) و مقام معظم رهبری را مبنی بر نابودی اسرائیل محقق سازیم.

رمضانی وحدت مسلمانان و همه گروههای فلسطینی که صادقانه علیه اسرائیل مبارزه می کنند را ضامن اجرایی نابودی این رژیم دانست.

در ادامه این برنامه نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، طی سخنانی به طرحهای مختلف رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین پرداخت و گفت: دو مسئله برای رژیم صهیونیستی بسیار مهم است: ۱- زمین ۲- جمعیت.

ناصر ابو شریف ادامه داد: این رژیم تلاش دارد تا با گسترش شهرک سازی زمین بیشتری را در اختیار یهودیان قرار دهد و فلسطینیان را در کمترین مساحت و مکان خارج از چارچوب حوزه خودش، تجمیع کند.

وی اظهار کرد: جمعیت فلسطینیان حاضر در غزه، کرانه باختری و قدس و سرزمین اشغالی هم اکنون با تعداد یهودیان برابری می کند و همه تلاشها در این رابطه بر این استوار است تا تعداد یهودیان افزایش پیدا کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران افزود: طرح کاهش جمعیت فلسطینیان از سال ۲۰۱۰ شروع شد که تاکنون موفق نبوده است.

ابو شریف از طرحهای مختلف ارائه شده برای حل موضوع فلسطین از جانب کشورها و شخصیتهای مختلف چون طرح تشکیل دو کشور، طرح تشکیل یک کشور یهودی، طرح انضمام کرانه باختری به اردن، طرح عربی و غیره سخن گفت و افزود: تاکنون هیچ کدام از این طرحها قابل اجرا نبوده است.

وی در ادامه به طرح جنبش جهاد اسلامی اشاره کرد و آن را تنها طرح موفق در این راستا دانست.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران در پایان با تقدیر از حمایت های همیشگی جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها حامیان حقوقی مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد: زوال رژیم صهیونیستی حتمی است و تنها راه آن فقط مقاومت و مبارزه است.

در ادامه این میزگرد «حاجی باشی» از فعالان و کارشناسان حوزه فلسطین به طور مبسوط به ارائه نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود در این حوزه پرداخت و گفت: اوضاع فلسطین به لحاظ منطقه ای، بین المللی و عربی امیدوار کننده نیست. انتفاضه سوم، ۱۶ ماه است که شروع شده و همه از سران کشورهای عربی، رژیم صهیونیستی تا آمریکا تلاش می کنند شعله فلسطین را خاموش کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: باید با بهره گیری از حادثه حلب و موصل، قدس را زنده نگه داریم و به سمت نجات قدس برویم.

در ادامه این میزگرد حاضران به طرح سوالات خود پرداختند که از سوی سخنرانان پاسخ داده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زهى خيال باطل !

    • بدون نام

      همیشه هم شعار دادن خوب نیست این صهیونیسم های از خدا بیخیر برای دویست سال اینه شون هم برنامه دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج