جاباما
۴۴۶۳۰۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری زوج سارق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک زوج جوان حین سرقت منزل مسکونی خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به ۲۴ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک زوج جوان حین سرقت منزل مسکونی خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به ۲۴ مورد سرقت اعتراف کرده اند.
سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۲ محله ۲۲ بهمن به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه یک زوج جوان به طرز مشکوکی در محوطه واحدهای آپارتمانی در حال پرسه زنی هستند، اکیپی ویژه از ماموران تخصصی پلیس این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: عوامل انتظامی با همکاری ساکنان آپارتمان موفق شدند زوج جوان را که با شیوه و شگرد خاص بدون جلب توجه وارد یکی از واحد های آپارتمانی شده بودند، حین سرقت وسایل و لوازم انبار واحد آپارتمانی دستگیر کنند.

سرهنگ شیرزادی در ادامه تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی به ۱۰ مورد سرقت دوچرخه و ۱۴ مورد سرقت منزل اعتراف کردند، همچنین در اعترافات خود، فرد مالخر را معرفی که ماموران با هماهنگی با مراجع قضائی وی نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شدند، به شهروندان توصیه کرد با افزایش ضریب ایمنی محل سکونت و نیز کسب و کار، اموال خود را از دستبرد سارقان مصون نگاه دارند.

پیشگیری از تصادفات محور سرفیروز آباد با کنترل پلیسی ممکن نیست

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مشاهدات و بررسی های پلیس راه استان نشان می دهد امسال پس از بارش باران حوادثی در محور سرفیروز آباد روی داده که پیشگیری از آنها تنها با کنترل پلیسی ممکن نیست.

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: این محور به علت عرض کم و دو طرفه بودن و وجود پیچ و قوس های متعدد ناشی از شرایط کوهستانی و کمبود تابلو ها و علائم به خودی خود حادثه خیز است، که با بارش باران خطرات آن برای تردد رانندگان تشدید می شود.

وی افزود: در کنار کنترل های پلیسی، از یک طرف رانندگان باید نحوه رانندگی خود را با شرایط این محور وفق دهند و از طرف دیگر کیفیت و ایمنی آن با دو نگاه پیشگیری و کاهش شدت تصادفات، می بایست ارتقا پیدا کند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: پیشنهاد ما به عنوان راهکارهای کوتاه مدت انجام تبلیغات میدانی برای اطلاع رسانی خطرات به رانندگان در قالب نصب بنر و تابلو است و در قالب راهکار میان مدت افزایش تعداد تابلو ها و علائم هشدار دهنده و خاکریزی دهانه پل ها و لبه پرتگاه ها برای کاهش شدت تصادفاتی می باشد، که وقوع آنها محتمل است.

سرهنگ شیری تصریح کرد: پلیس راه استان فعالیتهای فرهنگی و آموزشی و برآوردهای کارشناسی خود را در این زمینه آغاز کرده و آماده هرگونه همکاری با ادارات و ارگان های دخیل در امر می باشد تا با اجرای راهکارهای کوتاه مدت و کم هزینه تحرکی در ارتقای ایمنی این نوع از راه ها در سطح استان ایجاد شود.

در سایه نظم می توان وظیفه دفاع از امنیت را به شایستگی انجام داد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان نقطه اتکای مردم و حافظ حرمت عمومی، باید نماد نظم و انضباط باشد، گفت: تنها در سایه نظم است که می توان وظیفه دفاع از امنیت و حقوق مردمی را به شایستگی انجام داد.

سردار "منوچهر امان اللهی" در جلسه قرارگاه جهادی صیانت و پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهارداشت: نیروی انتظامی اصلی ترین ارگان برای ایجاد امنیت در جامعه محسوب می گردد از این رو باید از وجود جرایم پاک شود.

وی با بیان اینکه باید پیشگیری از وقوع جرایم در نیروی انتظامی مد نظر قرار گیرد، گفت: ترویج فرهنگ اسلامی در میان کارکنان نیروی انتظامی، مهمترین راهکار برای جلوگیری از بروز جرایم در ناجا محسوب می شود.

مقام ارشد انتظامی استان، کارکنان ناجا در کرمانشاه را افرادی مومن و متدین خطاب کرد و اظهارداشت: نیروی انتظامی به عنوان یک نهاد امنیتی برای اجرای بهینه مأموریت ها، نیازمند کارمندانی خدوم، صادق و با تقوا است.

سردار امان اللهی امانت‌داری را به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه های رفتاری کارکنان پلیس برشمرد و گفت: امروز کارکنان نیروی انتظامی در جامعه امین و مورد اعتماد مردم هستند و به خواست آنان پاسخ می دهد.

وی تصریح کرد: حفظ اسرار، اموال و آبرو مردم از اصول اصلی دین مبین اسلام است که باید در زندگی فردی و سازمانی کارکنان ناجا مورد رعایت قرار گیرد،

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان نقطه اتکای مردم و حافظ حرمت عمومی، باید نماد نظم و انضباط باشد، گفت: تنها در سایه نظم است که می توان وظیفه دفاع از امنیت و حقوق مردمی را به شایستگی انجام داد.

سردار امان اللهی با بیان این که مهمترین رسالت فرماندهان صیانت و توجه به سلامت اخلاقی کارکنان است، اظهارداشت: تقویت ارزش های دینی، باورهای اعتقادی، ولایت پذیری، اخلاق مداری و ایجاد فضای معنوی در محیط کار از مهم ترین راهکارهای صیانت از کارکنان است.

وی یادآور شد: پلیسی که می‌خواهد احکام اسلامی را در جامعه جاری کند باید خود در مرحله اجرا درصد بالایی از این احکام را در دستورات عملی خود داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه چشم پوشی از جرم موجب اشاعه جرم می شود، تصریح کرد: رویکرد اصلی در ناجا پیشگیری است اما اگر شخصی مدام جرم مرتکب شود، باید به صورت قاطع با او برخورد کرد.

سردار امان اللهی گفت: رفع مشکلات کارکنان، رعایت عدالت در برخورد با مجموعه، ملاقات رو در رو با کارکنان، تشکیل کلاس های آگاه سازی و توجه جدی به بحث آموزش و وضعیت روحی کارکنان اقدامات جدی به منظور پیشگیری از وقوع جرم در ناجا هستند.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه یک سازمان است و برای حفظ و صیانت از آن نباید از هیچ کوششی فروگذاری کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به هر میزان آگاهی و دانش پلیس افزایش یابد، کارایی مقابله با جرایم و آسیب های اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت، افزود: با توجه به گسترش شیوه‌ها و شگردهای ارتکاب جرم، آموزش ها نیز باید بروز شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ب ب کا

      اخ جون چ زوج خوشبختی چقدر باهم خوبن و ی رنگ و پایه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج