۴۴۶۳۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسیان: پیشنهاد استقلال؟ خبر ندارم

هافبک تیم پدیده گفت: من تا پایان فصل با تیم پدیده قرارداد دارم و تابع این باشگاه هستم.

کاپ: معین عباسیان درباره آخرین وضعیت تیم پدیده اظهار داشت: شرایط ما بهتر شده است. در شوک دو باخت قبلی بودیم. آقا رضا با ما صحبت کرد. حالا تنها هدفمان این است که مقابل ذوب آهن بهترین نتیجه را بگیریم. این مسابقه خیلی برای ما مهم است. در نیم فصل دوم هفت بازی داخل خانه داریم و این برای ما بسیار خوب است.

وی درباره تیم ذوب آهن و روند رو به رشد این تیم خاطرنشان کرد: ذوب آهن شرایط بسیار خوبی دارد. اعتقاد ندارم به این مساله که نشود تیمی را در لیگ ایران شکست داد. همانطور که دیدید یک تیم لیگ دویی آمد و پرسپولیس را برد. همه دست به دست هم دادیم تا شرایط بهتر شود. روز دوشنبه از هیچ تلاشی مضایغه نمی کنیم.

هافبک تیم پدیده درباره پیشنهاد های نیم فصل و شایعه پیشنهاد استقلال اذعان داشت: من با تیم پدیده تا پایان فصل قرارداد دارم. چند پیشنهاد دارم اما خبری از پیشنهاد استقلال فعلا ندارم. هر بازیکنی دوست دارد در تیمهای بزرگی چون پرسپولیس و استقلال بازی کند اما من تابع باشگاه پدیده هستم. آقا رضا خیلی به گردن من حق دارد و برای من زحمت کشیده است.

عباسیان در پایان گفت: خیلی دوست داشتیم با سه امتیاز بازی با استقلال دل آقا رضا را شاد کنیم. خدا را شکر کمی حالشان بهتر شده است. اگر در دقیقه ۹۲ بازی با پرسپولیس گل نمی خوردیم قطعا شرایط بهتر می شد از طرفی قرعه کشی لیگ هم به شدت به ضرر ماست. چند بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. هر بازی ۱۲ کیلومتر دوندگی داشتیم و همین بدن ها را تحلیل داد. انشالله در نیم فصل دوم جبران خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج