۴۴۶۳۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۱۵ درصد مدارس ایران دوشیفته کار می‌کنند

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از فعالیت دو شیفتی تنها ۱۵ درصد از مدارس کشور در سایه همت و مساعدت خیرین مدرسه ساز کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از فعالیت دو شیفتی تنها ۱۵ درصد از مدارس کشور در سایه همت و مساعدت خیرین مدرسه ساز کشور خبر داد.

امان الله عباسی در آیین افتتاح مدرسه شبانه روزی سید زنوزی شهر زنوز از توابع شهرستان مرند با اشاره به اقدامات مهم این سازمان در سه سال گذشته ابراز کرد: خوشبختانه در این مدت میزان فعالیت های کمی و کیفی این سازمان در امر مدرسه سازی رفع شده و با تلاش های بهنگام خیرین، تنها ۱۵ درصد از مدارس کشور، دو شیفتی هستند.

وی افزود: اگر خیران مدرسه ساز به درستی و در زمان مورد نیاز، وارد عرصه نمی شدند، مشکلات غیرقابل حلی در آموزش و پرورش وجود داشت که شاید هیچ گاه حل نمی‌شد.

وی مهمترین نتیجه افزایش مشارکت خیرین درفضاهای آموزشی در کشور را تحقق بیش از پیش وحدت ملت و نظام عنوان کرد و با اشاره به بخشی از مهم ترین عناوین و اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین سرانه فضای آموزشی در کشور در حال حاضر ۵۰۵ متر مربع است که باید به هشت متر مربع افزایش یابد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به معماری ایرانی- اسلامی در احداث مدارس عنوان کرد: باید ارتباط بین فضاهای موجود در داخل مدارس همچون ورزشگاه، نمازخانه، کارگاه، آزمایشگاه، کلاس درس و ... نیز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج