۴۴۶۴۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: برای رفتن به لیگ چین خیلی جوانم

سرمربی منچستریونایتد از مربیگری در منچستریونایتد ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد درباره دریافت پیشنهاد اغوا کننده از لیگ چین، گفت‌: درست است که من از لیگ چین پیشنهاد دارم، ولی من الان فقط ۵۳ سال سن دارم و الان خیلی زود است که بخواهم برای رفتن به چین فکر کنم. به ماندن در یونایتد افتخار می‌کنم و خیلی خوشحال هستم. من انتظار ندارم که الان یونایتد به من پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد، چرا که آنها همیشه حمایت‌های لازم را از من انجام داده‌اند و من تازه سال اول حضورم را سپری می‌کنم. در یونایتد به دنبال پیشرفت و توسعه تیم از همه جهات هستم. این جا تیمی نیست که فقط به فکر نتیجه‌ باشیم،‌ بلکه فوتبال زیبا نیز باید ارائه دهیم. البته در کنار آن می‌دانم که کسب نتیجه‌ برایم مهم است و به همین خاطر الان نمی‌توانم بگویم که در پایان فصل در رده چهارم لیگ قرار بگیریم چرا که فکر می‌کنم می‌توانیم بهتر از این باشیم.

مورینیو در پایان سخنان خود گفت‌: از هواداران‌مان ممنون هستم و به آنها می گویم که قطعا سال ۲۰۱۷ برای ما بهتر از سال فعلی خواهد بود. باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم یونایتد را به دوران اوج خود باز گردانیم و به همین خاطر روی حمایت هوادارانمان در هر بازی حساب باز کرده‌ایم. روسای یونایتد می‌دانند که من عاشق شرایط کنونی‌ام هستم و اگر روزی پیشنهاد تمدید قرارداد به من بدهند بی درنگ آن را امضا خواهم کرد، حتی بدون این که نیاز به مشاورانم داشته باشم، چرا که عاشق کارم هستم. پول چین برای هر کسی جذاب است، ولی من دوست دارم که در بالاترین سطح باشم. هنوز سال‌های زیادی باقی‌ مانده است تا بخواهم به لیگ چین بروم.

منچستریونایتد پر افتخارترین تیم انگلیس دوشنبه باید در خانه برابر ساندرلند به میدان برود. یونایتد در حالی به مصاف این تیم می‌رود که در سه بازی قبلی خود در لیگ برتر به برد دست یافته و امیدوار است با برتری برابر ساندرلند و در ادامه میدلزبورو به جمع مدعیان قهرمانی باز گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج