۴۴۶۴۴۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی

پس از بروزرسانی عمده اپلیکیشن مسنجر در هفته گذشته و اضافه شدن قابلیت چت ویدیویی گروهی به این اپلیکیشن پیام رسان، یسبوک اکنون از اضافه شدن راهکاری ارتباطی جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار داده که Live Audio نام دارد.

وب سایت تک شات: پس از بروزرسانی عمده اپلیکیشن مسنجر در هفته گذشته و اضافه شدن قابلیت چت ویدیویی گروهی به این اپلیکیشن پیام رسان، یسبوک اکنون از اضافه شدن راهکاری ارتباطی جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار داده که Live Audio نام دارد.
رونمایی فیسبوک از قابلیت پخش زنده صوتی

قابلیت جدید Live Audio که به پلتفرم های اندروید و iOS اضافه شده است به ناشران و رسانه های مختلف امکان می دهد تا متوای مورد نظر خود را تنها به صورت صوتی، زنده پخش کنند. این تجربه پخش زنده جدید در مواقعی به کار می رود که اتصال اینترنت ضعیف باشد اما برای آن دسته از رسانه هایی که می خواهند داستان مورد نظر خود را بدون ویدیو تعریف کنند نیز مفید است. استفاده ساده از کلمات برای برخی از تجربه های زنده کفایت می کند.

مردم اغلب دوست دارند زمان انجام دادن کارهای مختلف به موسیقی گوش کنند به همین دلیل کاربران اندرویدی می توانند حتی پس از خارج شدن از اپلیکیشن فیسبوک یا قفل کردن گوشی خود هم چنان به پخش زنده Live Audio گوش کنند. کاربران iOS نیز می توانند در زمان استفاده از سایر بخش های فیسبوک به Live Audio گوش کنند.

این قابلیت جدید به کاربران امکان می دهد تا در بخش News Feed به جستجوی محتوای صوتی زنده بپردازند و در زمان گوش دادن به محتوای مئرد علاقه خود درباره آن سوال بپرسند و در زمان واقعی نظر خود را در این باره منتشر کرده و آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

به گفته فیسبوک Live Audio با همکاری شرکای مختلفی مانند BBC Brasil و Harper Collins طی هفته های آتی تست خواهد شد. به این ترتیب در حال حاضر این قابلیت تنها به برخی کاربران محدود خواهد بود اما فیسبوک عنوان کرده که Live Audio از سال آینده در اختیار ناشران و کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین صحرانورد

      سلام، گل بود به سبزه نیز آراسته شد! !!!راه آسان تری برای بدبختی! !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج