جاباما
۴۴۶۶۰۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

محسن رضایی:

ترکیه اعتراف کرد حکومت «بشار اسد» باید بماند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترکیه پنج سال مخالف بشار اسد بود ولی امسال اعتراف کرد که این حکومت باید بماند.

خبرگزاری مهر: محسن رضایی شامگاه شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره رادیویی و تلویزیونی در محل سالن امام رضا (ع) اظهار کرد: اینجا همان سرزمینی است که رویاهای دشمن را در جدا کردن بخش دیگری از سرزمین ایران باطل کرد. اینجا همان سرزمینی است که مردانه هشت سال جنگیدند و حتی یک وجب از خاک این کشور جدا نشد.

وی با تقدیر از سالار عقیلی برای ترانه سرایی در سرزمینی که از مصادیق واقعی جدا نشدن خاک ایران گفت: در خوزستان یک رویداد تاریخی اتفاق افتاد و ملت ایران ثابت کرد هیچگاه قطعه ای از ایران جدا نمی شود. دیگر هیچگاه بحرین، سمرقند، بخارا و گرجستان تکرار نمی شود و خوزستان، آذربایجان و اصفهان همه متعلق به ایران هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در آن دوران سخت کسی جز صدا و سیما همراه سلاح ما نبود، به غیر از خبرنگاران صدا و سیما کسی فریاد رزمندگان را به جهان مخابره نمی کرد. این صدا و سیما بود که بمباران های شیمیایی صدام را به همه مردم نشان داد.

رضایی بیان کرد: صدا و سیما با این سرزمین انس و همنشینی دارد، اما این نبرد به پایان نرسیده و ما همسنگرانی هستیم که در حلب فریاد مسلمانان را به گوش عالمیان می رسانیم. در عراق و یمن باز هم در همه این عالم جز صدا و سیما و سایر خبرنگاران رسانه ملی کسی نیست که واقعیت های سوریه، یمن و عراق را بازگو کند.

وی عنوان کرد: عجیب است از کشورهایی که داعیه دار حقوق بشر هستند ولی در مقابل یمن و عراق سکوت کرده و دوربین های صدا و سیمای خود را خاموش کرده اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با روسیه و ترکیه نشستیم و آینده سوریه را رقم زدیم. ترکیه پنج سال مخالف بشار اسد بود ولی امسال اعتراف کرد که این حکومت باید بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      خدا را شكر كه حلب ازاد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج