۴۴۶۶۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترامپ: آمریکا باید توان هسته ای را گسترش دهد

دونالد ترامپ معتقد است که آمریکا باید تا زمانی که جهان در مورد موضوع سلاح های هسته ای &#۰۳۹;بر سر عقل نیامده&#۰۳۹; توان هسته ای خود را بشدت گسترش و قدرت ببخشد.

خبرگزاری ایرنا: دونالد ترامپ معتقد است که آمریکا باید تا زمانی که جهان در مورد موضوع سلاح های هسته ای 'بر سر عقل نیامده' توان هسته ای خود را بشدت گسترش و قدرت ببخشد.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه ساعاتی بعد از اظهارات ولادیمیر پوتین که گفته بود روسیه باید توان هسته ای خود را تقویت کند در صفحه تویتر خود نوشت آمریکا باید توانمندی های هسته ای خود را قدرتمندتر کند و آن را گسترش بخشد.

ترامپ در این پیام نوشته است که: ما باید قابلیت های نظامی و توانمندی های استراتژیک هسته ای خود را بخصوص با پیچیدگی های موشکی یی که قادر باشد در هرگونه سیستم دفاع موشکی موجود و آینده نفوذ کند تقویت کنیم.

وی اضافه کرده است که از نظر او روسیه نیز باید بدقت هرگونه تغییری در تعادل قدرت و وضعیت سیاسی -نظامی در جهان را بخصوص در مرز های خود زیر نظر داشته باشد.

رئیس جمهوری آینده آمریکا در این پیام اشاره ای به جزییات مربوط به طرح خود ارائه نداده اما در گذشته اشاراتی به این مسئله داشته است که خواهان گسترش برنامه های هسته ای آمریکا است.

ترامپ در یکی از گفت وگو های خود در پاسخ به این سوال که آیا حاضر خواهد بود از سلاح های کشتار جمعی علیه دشمنان خود استفاده کند این مسئله را آخرین گزینه ممکن و در دسترس خود خوانده بود اما اضافه کرده بودکه ترجیح می دهد در این رابطه غیر قابل پیش بینی بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج