۴۴۶۶۰۶
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

علت قهر مردم با نمایندگى ها

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو با انتقاد از عملکرد خودروسازان در دوره خدمات پس از فروش گفت: خودروسازان داخلى باید ۳درصد مبلغ دریافتى از مشتریان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزینه کنند.

خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو با انتقاد از عملکرد خودروسازان در دوره خدمات پس از فروش گفت: خودروسازان داخلى باید ۳درصد مبلغ دریافتى از مشتریان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزینه کنند.

على رضا راسی با اشاره به سرویس‌دهی مناسب اتوسرویس در سطح شهر برای کلیه ماشین‌ها، گفت: ناراحتی اصلی مردم از ارائه خدمات در دوره گارانتی بوده زیرا در دوره گارانتی که خودروسازان تضمین کردند معایب خودروی خریداری شده برطرف شود، انجام نمی‌گیرد و بحث اصلی افراد خریدار خودرو داخلی پایین بودن کیفیت محصولات تولید داخل است.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در ارتباط با مراجعه اکثر افراد در دوره پس از گارانتی به اتوسرویس و قطع ارتباط نمایندگی‌ها با خریداران محصولات تولیدی، گفت: دلیل آن که مردم پس از به پایان رسیدن دوره گارانتی به نمایندگی‌های خودروسازان مراجعه نمی‌کنند این است که طبق قانون، خودروسازان داخلى بايد ۳درصد مبلغ دريافتى از مشتريان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزينه كنند اما متاسفانه توليدكنندگان به اين مهم بى توجه بوده اند.

وى افزود: خودروسازان تنها به فكر تيراژ توليد بوده و به خدمات پس از فروش توجهى ندارند و اين امر باعث شده تا اكثر خريداران خودرو داخلى در ارتباط با سرويس خدمات پس از فروش رضايت كافى را نداشته باشند.

راسى در ارتباط با شوخى بودن خدمات پس از فروش خودروسازان در ايران،گفت: با توجه به وضعيت فعلى خودروسازان داخلى به نظر مى رسد خدمات پس از فروش در داخل كشور مانند شوخى است و در سال هاى اخير خودروسازان با بى توجهى به معقوله ى خدمات پس از فروش با توجه به افزايش رفاه و تكنولوژى خودروها در سال هاى اخير با نارضايتى مردم از اين موضوع روبه رو هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونتاژگران

      سایپا و ایرانخودرو ظالم و ستمگر هستند هدف آنها مونتاژ با قیمت بالا و کیفیت بسیار پایین و کسب سود به هر قیمتی میباشد.

    • بدون نام

      به راحتی اب خوردن برای مردم تابوت درست میکنند اول اداره راه دوم شرکت سایپا و شرکت ایران خودرو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج