۴۴۶۶۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

۶ راه ساده برای طراوت بخشیدن به خانه

خانه هایی که تازه تغییر دکوراسیون داده اند، به تغییر مبلمان، نقاشی و خرید وسایل جدید نیازی ندارند. اما برای اینکه تازگی و طراوت و حسی از طبیعت را به این خانه ها بیاوریم می توانیم از ۶ روش ساده زیر کمک بگیریم.

6 راه ساده برای طراوت بخشیدن به خانه
برترین ها: خانه هایی که تازه تغییر دکوراسیون داده اند، به تغییر مبلمان، نقاشی و خرید وسایل جدید نیازی ندارند. اما برای اینکه تازگی و طراوت و حسی از طبیعت را به این خانه ها بیاوریم می توانیم از ۶ روش ساده زیر کمک بگیریم.

6 راه ساده برای طراوت بخشیدن به خانه
1. شاخه گل

داشتن عناصر طبیعی و ارگانیک در خانه به فضا روح می بخشد. برای این منظور لازم نیست یک دسته گل بزرگ و گران بخرید یا هر روز گل های گلدان را عوض کنید. به جای هزینه های بی مورد، یک شاخه گل بریده شده را داخل گلدان قرار دهید. این کار علاوه بر زیبایی حس خوبی نیز به اعضای خانه می بخشد.


6 راه ساده برای طراوت بخشیدن به خانه

۲. هیزم در شومینه

تاقچه های بالای شومینه همیشه محلی برای هنرمندی صاحب خانه و قرار دادن آثار هنری و تزئینی است. اما داخل شومینه نمای چندان جالبی ندارد: یک سوراخ بزرگ و سیاه. می توانید از دسته های آماده هیزم که در بازار به فروش می رسند برای پر کردن این فضای سیاه و تاریک استفاده کنید. در روزهای بهار و تابستان سعی کنید از چوب های سفید استفاده کنید تا روشن تر و متناسب تر باشد.


6 راه ساده برای طراوت بخشیدن به خانه

۳. انداختن پتوی مسافرتی

با قرار دادن یک پتوی نازک مسافرتی روی دسته صندلی، کاناپه یا مبل می توانید باعث تغییر نمای آن بشوید. سعی کنید این پتو طرح و رنگ زیبایی داشته باشد. این کار باعث خودمانی تر دیده شدن فضا می شود و به آن طراوت خاصی می بخشد. این پتو حس آرامش به انسان می دهد و آن صندلی را به بهترین مکان برای مطالعه کتاب یا چرت زدن تبدیل می کند.


6 راه ساده برای طراوت بخشیدن به خانه

۴. کوهی از حوله های سفید

در حمام چندین حوله سفید روی هم قرار دهید. ایده استفاده از تک رنگ از نظر زیباشناسی بسیار آرامش بخش است و کمک می کند تا حمام شما همچون اسپاهای شیک و تر تازه به نظر برسد. البته باید هر چند وقت یکبار این حوله ها را در سفیدکننده شست‌وشو دهید.


6 راه ساده برای طراوت بخشیدن به خانه

۵. لوازم جانبی روی میز جلوی مبل

میزهای بزرگ پیش دستی بیشتر مواقع همچون یک تکه چوب بزرگ در وسط اتاق دیده می شوند که فضای زیادی از اتاق را اشغال کرده اند. برای تزئین این میز می توانید در طبقه زیرین یا حتی روی میز چندین کتاب آثار هنری استفاده کنید. با گذاشتن این کتاب ها فضا روشن تر و زیباتر دیده می شود و شما نیز از تماشای آنها لذت خواهید برد.


6 راه ساده برای طراوت بخشیدن به خانه

۶. نمایش آثار موردعلاقه

به جای قرار دادن ظروف، کریستال ها، گلدان ها و کاسه ها زیبا داخل کمد و کابینت، آنها را بیرون بیاورید و در معرض نمایش بگذارید. به طور مثال، گلدان ها زیبا را روی میز ناهار خوری یا هر جایی که بیشتر دوست دارید، قرار دهید. لازم نیست این وسایل به طور دایم در یک جا باشند. هر چند وقت یکبار جای آنها را تغییر دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج