۴۴۶۶۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اطلاعیه‌ کمیته‌ امداد درباره حرف‌های‌ فتاح

روابط عمومی کمیته امداد با صدور اطلاعیه ای در خصوص برداشت غیر واقعی برخی رسانه ها از صحبت های رئیس کمیته امداد توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی کمیته امداد با صدور اطلاعیه ای در خصوص برداشت غیر واقعی برخی رسانه ها از صحبت های رئیس کمیته امداد توضیحاتی را ارائه کرد.

اطلاعیه روابط عمومی کمیته امداد به شرح زیر است:

«پیرو انتشار خبری در برخی رسانه های کشور با عنوان که سبب ایجاد سوء تفاهم در برخی از مخاطبان شده است، به آگاهی می رساند، مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد طی سخنانی در سفر به استان قم با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به مشکلات اقشار محروم در جامعه، فقرا را به عنوان فریادهای خاموش نام برده و یادآور شد، شنیدن صدای آنان توسط مسئولان از واجب ترین مسایل جامعه ما است.

وی توجه و رسیدگی به مشکلات محرومان جامعه را مهم ترین رسالت مسئولان و از اولویت های نظام دانست و گفت: علی رغم وجود تمامی مشکلاتی که برای خدمات رسانی به اقشار محروم وجود دارد، اما آنان در همه آزمون های خاص کشور همچون جنگ در کنار دولتمردان بوده و با تمام قوا برای سربلندی کشور خود تلاش کرده و بیشترین شهدا را تقدیم کشور کرده‌اند.

آنان در هر شرایطی در کنار نظام جمهوری اسلامی حضور داشته و هرآنچه در توان داشته اند را برای پیروزی کشور و انقلاب در طبق اخلاص گذاشته اند، بر همین اساس صدای آنان باید بیش از دیگر اقشار جامعه شنیده شود و ما مسئولان نیز باید برای بهبود زندگیشان با تمام قدرت تلاش کنیم.

با عنایت به توضیحات بالا هر گونه برداشت از صحبت های رئیس کمیته امداد جهت دو قطبی کردن فضای جامعه و تقابل غنی، فقیر و سیاسی کردن موضوع کمک و رسیدگی به محرومان از سوی این نهاد تکذیب می شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج