۴۴۶۸۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

امام جمعه شهرکرد:

عدم نقدپذیری به مصلحت انقلاب نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به این‌که فضا برای بیان مطالبات باید باز باشد، گفت: بستن فضا و عدم نقدپذیری به مصلحت انقلاب نیست.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام «محمدعلی ‌نکونام» در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرکرد، چهارمحال و بختیاری را به‌شدت نیازمند وحدت، همدلی و همراهی مردم و مسئولان دانست و گفت: استان در سایه تفرقه و دسته‌دسته‌شدن‌ها، آسیب‌های زیادی دیده است.

وی با انتقاد از برخی خواص خارج از استان خاطرنشان کرد: بعضی‌ها هم به‌عنوان خواص که گاهی در استان هم نیستند و بیرون از استان هستند، یک عده‌ای را به‌دنبال خودشان راه می‌اندازند و نوعی حالت کش‌ مکش‌های درونی استانی ایجاد می‌کنند.

نکونام با تأکید بر این‌که دیگر بس است این کش‌ مکش‌های درون استانی تصریح کرد: هر مقدار که از این ناحیه‌ها ورود پیدا کردیم، آسیبش را دیدیم و چوبش را هم خوردیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهار محال و بختیاری تصریح کرد: بنده به‌عنوان یک خادم کوچک با تجربه عرض می‌کنم که هر کجا مسئولان و مردم به این دعوت پاسخ گفتند و متحد و همراه شدند و منسجم حرکت کردند و ضرورت‌ها و مهمّات استان را از مسئولان ملی مطالبه کردند و منافع استان را دیدند، رشد کرده و آن جایی که منافع گروهی را دیدند، باختند و ضرر کردند بنابراین به جد بر وحدت درون استانی توصیه می‌کنم تا ان‌شاءا... استان به جایگاه و شأن خود برسد.

وی خطاب به خواص درون و بیرون استانی توصیه کرد: خواص و آن‌هایی که گاهی افرادی را دنبال خودشان راه می‌اندازند، بدانند تا جایی مردم به‌دنبال این خواص هستند که منافع کلان استان دیده بشود و استان به سمت آبادانی باشد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه در تذکری جدی خطاب به مسئولان استانی و ملی گفت: بنده به جد مسئولان استانی و ملی را توصیه می‌کنم که «صداها را خفه نکنید و قلم‌ها را نشکنید» و بگذارید فضا برای بیان مطالبات باز باشد.

وی افزود: بستن فضا و عدم نقدپذیری به مصلحت انقلاب نیست و راه درست اداره امور نیز نیست و این همان تک صدایی می‌شود که خود آقایان هم در بیان و زبان به آن معترض هستند.

نکونام تصریح کرد: انتظار از مسئولان آن است که اگر از حقوق دیگران و حقوق شهروندی و امثال این‌ها سخن می‌گویند، فضای عملی نیز برای آن باز کنند و در عمل این فضا و این حقوق را مورد توجه جدی قرار بدهند.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون فضای باز در شأن و تراز نظام جمهوری اسلامی ایران وجو ندارد، خاطرنشان کرد: درست است که مواضعی به عنوان مخالف مطرح می‌شود اما معمولاً با ترس، لرز و نگرانی از فشارها و محدودیت‌هاست و این به هیچ‌عنوان صحیح نیست.

نماینده ولی‌فقیه در چهار محال و بختیاری با تأکید بر این‌که هم در استان و هم در سطح کلان ملی این روش باید اصلاح شود، افزود: اقتدار دولتی نباید صداها را خفه کند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه هم‌اکنون حتی روحانیون متنفّذ و تریبون‌های نماز جمعه هم گاهی میدان اظهار نظر طبق وظیفه و مطابق مصلحت را ندارند و این قطعاً به مصلحت نیست.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و روز ثبت احوال، اظهار کرد: این فرمان زمینه کسب موفقیت‌ها فراوانی را پدید آورد.

وی با اشاره به پنجم دی‌ماه و روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، تصریح کرد: پیشگیری و ایمنی در برابر زلزله یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حماسه ۹ دی‌، خاطرنشان کرد: نهم دی‌ماه سال ۸۸ تاریخی، ماندگار و برای بشر درس‌آموز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج