۴۴۶۸۸۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

نصرالله: هیچ کس مانند ترکیه از داعش حمایت نکرد

دبیرکل حزب‌الله لبنان با تأکید بر حمایت گسترده ترکیه از داعش، تصریح کرد، این کشور امروز در آتش تکفیری‌ها می‌سوزد.

پایگاه خبری شبکه العالم: «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، بعد از ظهر امروز- جمعه- در گفت‌وگو با دانشجویان لبنانی اعیاد مبارک روزهای اخیر از جمله میلاد رسول‌الله را به همه مسلمانان و مسیحیان تبریک گفت و تاکید کرد که رسانه‎های غربی نتوانستند چهره اسلام به عنوان دین رسول اسلام تخریب کنند.

نصرالله با بیان اینکه گروه‌های تکفیری سال‌هاست دست به کشتار فراگیر در سطوح فرهنگی، تمدنی و فکری زدند، گفت: «فکر وهابی که پشتوانه تکفیری‌هاست می‌خواهد خودش را بر همه تحمیل کند».

نصر الله یادآور شد که به همین دلیل، «در سال‌های گذشته، تکفیری‌ها در مناسبت‌های مربوط به اهل تسنن و تشیع، عملیات انتحاری انجام دادند.»

دبیرکل حزب‌الله با اشاره به حمله انتحاری هفته گذشته دمشق که در آن یک دختر بچه توسط والدینش برای حمله تروریستی استفاده شد، گفت: «بر هر مسلمانی واجب است آن قاتل وحشی که دخترانش را برای کشتن دیگران به عملیات انتحاری واداشت محکوم کند».

وی به ریشه داشتن چنین اقداماتی در افکار وهابیان تکفیری اشاره کرد و افزود: «بوکوحرام از ده‌ها دختر کوچک برای عملیات انتحاری در بازارها، مساجد و کلیساها استفاده کرده است.»

سید حسن نصرالله با بیان اینکه اسلام ما یکی و همان دین پیامبر (ص) است و اسلامی تروریستی و افراط‌گرا وجود ندارد، گفت: «رسانه‌های غربی با ارتباط دادن جنایات داعش به اسلام، توطئه می‌کند.»

دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد: «محکوم کردن جنایات داعش واجب است، خواه قربانیان از ما باشند یا از غیرما.»

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: «دولت اردن باید بعد از حوادث شهر الکرک از حمایت تروریست‌ها در سوریه درس بگیرد.»

نصر الله تأکید کرد: «حمایت از تکفیری ها و عناصر مسلح در آینده گریبانگیر کشورهای حامی آنها خواهد شد».»

او درباره حمایت ترکیه از داعش و جریان تکفیری نیز گفت: «جهانیان می‌دانند که هیچ کس مانند ترکیه از داعش حمایت نکرد.. درباره نقش ترکیه در کمک به ورود داعش به عراق و سوریه بحثی نیست و این کشور امروز در آتش تکفیری‌ها می‌سوزد. با این‌حال، ترکیه هنوز از حمایت از داعش درس نگرفته و در حالی که در سوریه با آنها می جنگد در موصل حمایتشان می‌کند.»

دبیر کل حزب‌الله تأکید کرد: «ترکیه باید موضعی قاطعانه در برابر داعش اتخاذ کند و از سیاست دوگانه در قبال آن دست بردارد.»

سیدحسن نصر الله با بیان اینکه جنگ حلب از سخت‌ترین جنگ های سوریه بود، گفت: «از ده‌ها هزار تروریستی که در جنگ حلب شرکت داشتند صدها نفرشان انتحاری بودند» و «درگیری‌های غرب و جنوب حلب فقط با مخالفان سوری نبود بلکه اتباع چندین کشور بیگانه حضور داشتند.»

نصرالله افزود: «جنگ حلب یک درگیری مستمر، هرروزه و کوبنده بود که هدف از آن سقوط این شهر بود». دبیر کل حزب‌الله با اشاره به اینکه حجم حمایت بین‌المللی از تروریست‌ها در حلب، شگفت‌آور است، گفت: «کشورهای حامی تروریست‌ها در سوریه، تمام امکانات جنگی را در اختیار عناصر داخل حلب گذاشتند» و«تروریست‌ها ملیاردها دلار و صدها تن اسلحه و مهمات از حامیان خود دریافت کردند.»

دبیرکل حزب الله تاکید کرد که پیروزی در جنگ حلب به معنای پایان جنگ نیست، اما پس از حلب می‌توانیم بگوییم که هدف تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و اروپایی آن در براندازی نظام سوریه شکست خوردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین صحرانورد

      سلام، آقای سید نصرالله عزیز، مرد بزرگ تاریخ اسلام، چاه کن خودش ته چاهه، این سنت الهی است، منهم از همینجا سالگرد تولد پیامبر عالی قدر وبزرگ حضرت عیسی بن مریم را که نوید آمدن مسیحا حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله را به جهانیان داد به جامعه مسیحیان یکتا پرست تبریک عرض میکنم وامیدوارم امروز آن مسیحیان عاشق عیسی بن مریم سلام الله علیه دستشان را از دست کثیف صهیونیست های دشمن آن پیامبر بزرگ ومظلوم بیرون آورند تا این نفرین شده ها جای برای عرض اندام نداشته باشند و نتوانند این همه جنایت کنند! انشاءالله.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج