۴۴۶۹۳۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

فتنه ۸۸ از جنگ تحمیلی خطرناک تر بود

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فتنه ۸۸ در حماسه ۹ دی شکسته شد، گفت: فتنه ۸۸ با پیچیدگی‌هایی که داشت از جنگ تحمیلی نیز خطرناک‌تر بود اما با این تفاوت که جنگ تحمیلی ۸ سال طول کشید اما فتنه ۸۸ هشت ماه بیشتر طول نکشید.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله محسن حیدری امروز در نماز جمعه اهواز که در مهدیه مصلی اهواز برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم که خداوند چتر وحدت و همبستگی را بر همه امت اسلامی بگستراند و توطئه‌های دشمن را که به دنبال ایجاد شکاف میان مسلمانان هستند خنثی کند.

وی افزود: صنعت حفاری از افتخاراتی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورد و با یک ابتکار تاریخی ملت را در برابر آمریکا و صنعت آمریکا خودکفا کرد.

امام جمعه موقت اهواز تصریح‌ گفت: اخیرا بر اساس گفته‌های مدیرعامل شرکت حفاری قرار بود خصوصی سازی شامل وضعیت شرکت ملی‌حفاری شود اما بنا بر فرموده مقام معظم رهبری این مسئله خاتمه یافت و باید از رهبر معزز به دلیل این عنایت تشکر کرد.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی‌ماه بیان‌کرد: پنجشنبه هفته آینده ۹ دی‌ماه سالروز یوم‌الله بزرگ است؛ در روز ۹ دی، فتنه سال ۸۸ به برکت بصیرت افزایی‌های مقام معظم رهبری و جنایت‌هایی که منافقین کوردل تحت عنوان جنبش سبز در روز عاشورا داشتند ماهیت کثیف فتنه‌گران آشکار شد.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه فتنه‌گران خود را امتی حق‌جو می‌نامیدند، گفت: ماهیت فتنه‌گران برای مردم روشن شد و در چهارشنبه ۹ دی ۸۸ حماسه‌ای ملی و تاریخی یوم الله اتفاق افتاد که این روز باشکوه را باید گرامیداشت و از همه مردم ایران به ویژه مردم خوزستان و اهواز دعوت می‌کنم که در مراسم ۹ دی شرکت کنند.

وی افزود: این ایام را نباید فراموش کرد زیرا دریادآوری یوم‌الله آیات و روایات زیادی برای کسانی که بخواهند در راه حق مقاومت کنند، وجود دارد. برای اینکه اهمیت حماسه ۹ دی را متوجه شویم باید فتنه ۸۸ را مرور کنیم و ببینیم در سال ۸۸ چه فتنه‌ای رخ داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح‌کرد: فتنه ۸۸ توطئه‌ای سنگین و پیچیده‌ای بود که دشمنان داخلی و خارجی به رهبری آمریکا و انگلیس و اسرائیل شرکت کرده بودند و قصد نابودی انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

وی گفت: در فتنه ۸۸ برخی از فتنه‌گران سوابق خیلی روشنی داشتند؛ نخست وزیری، ریاست مجلس عناوین روشن برخی افرادی بود که به خاطر حسد در دام دشمنان افتادند.

آیت‌الله حیدری افزود: نتانیاهو دشمنان اسلام را سرمایه بزرگ اسرائیل در داخل کشور ایران تعبیر کرد و گفت که جنبش سبز سرمایه بزرگ اسرائیل در میان ایران است. منظور ما از فتنه‌گران دشمنان آشکار اسلام است نه شخصی که به غیر از منتخب مردم رای داده بود.

وی ادامه داد: برخی از افرادی که به غیر از نامزد منتخب رای داده بودند در حماسه ۹ دی حضور یافتند زیرا این افراد جز ملت ایران هستند و نباید آن‌ها را به حساب فتنه‌گران گذاشت. برخی از افراد هنگام شنیدن ۹ دی رغبتی از خود نشان نمی‌دهند و انگار حماسه ۹ دی مربوط به یک جناح و حزب است درصورتی که این‌گونه نیست و ۹ دی مال همه ملت ایران است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: فتنه‌گران افرادی سلطنت طلب بودند که چندین سال در اختیار صدام بودند و الان در اختیار آمریکا و اسرائیل هستند؛ فتنه ۸۸ با پیچیدگی‌هایی که داشت از جنگ تحمیلی نیز خطرناک‌تر بود اما با این تفاوت که جنگ تحمیلی ۸ سال طول کشید اما فتنه ۸۸ هشت ماه بیشتر طول نکشید.

وی با بیان اینکه کمر فتنه ۸۸ در ۹ دی شکسته شد، عنوان‌کرد: مردم با غیرت حسینی و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در ۹ دی درخشیدند.

آیت‌‎الله حیدری با بیان اینکه شکسته شدن فتنه ۸۸ فرصتی را فراهم کرد تا کمالات فقهی، بصیرتی و حکیمانه مقام معظم رهبری تجلی پیدا کند، گفت: آزادسازی حلب پیروزی بسیار بزرگی برای جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و ارتجاع عربی، استعمار غربی و تکفیری‌ها بود. حلب دومین شهر بزرگ سوریه است که ۴ سال در محاصره تکفیری بوده اما به برکت ائتلاف و وحدت امت اسلام به پیروزی رسید.

وی افزود: امیدواریم که نیروهای حشد الشعبی که رسمیت قانونی در عراق پیدا کرده‌اند مسئله موصل نیز به زودی ختم به خیر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا همینطوره خدا لعنت و نفرین کند منافقین دین و اسلام و رهبری را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج