۴۴۷۰۴۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی:

صداوسیما عملکرد دولت را بی طرفانه منعکس کند

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار بی طرفی صدا و سیما در انعکاس عملکرد دولت شد و گفت که این امر موجب جلب اعتماد عمومی و رسانه ملی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار بی طرفی صدا و سیما در انعکاس عملکرد دولت شد و گفت که این امر موجب جلب اعتماد عمومی و رسانه ملی خواهد شد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به در پیش داشتن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده ضروری است که عملکرد دولت به درستی از سوی صدا و سیما به مردم منتقل شود. مواردی مثل فیش های نجومی و املاک نجومی از جمله مسائلی هستند که دغدغه های مردم و رهبری به شمار می روند و صدا و سیما باید به شکل یکسان و نه جانب دارانه با آن برخورد کند.

وی افزود: صدا و سیما باید به شکل بی طرفانه عملکرد دولت را منعکس کند تا دولت احتیاج به تریبون دیگری نداشته باشد. این وظیفه رسانه ملی است که اخبار را بدون جانب داری انتقال دهد. انتظار ما از صدا و سیما حمایت از دولت نیست، بلکه معتقدیم اگر دولت اقدام خوبی داشته باید آن را منعکس کند و اگر خلاف و تقصیری هم بوده، در همان حد و بدون زیاده روی و اغراق و در جهت تنویر افکار عمومی در رابطه با آن شفاف سازی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه عملکرد بی طرفانه صدا و سیما به جلب اعتماد عمومی به رسانه ملی کمک می‌کند، خاطر نشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و وجود کانال های گسترده ماهواره ای مردم باید اول اخبار را از رسانه ملی بگیرند و اعتمادشان به آن بیشتر شود. ما در بطن مردم هستیم و متاسفانه می‌بینیم که صدا و سیما عملکرد خوبی نداشته و نتوانسته مردم را راضی کند و باعث بدبینی مردم شده است.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: اگر صدا و سیما مشکلات و مسائل جامعه را همانطور که هست بازگو کند، اعتماد مردم هم جلب می شود و جایگاه رسانه ملی نیز تقویت خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جانا سخن از زبان ما می گویی.

    • بدون نام

      ای کاش در دوران عذاب آور دولت گذشته هم بیطرف بود .از بیت المال ملت سیراب شدن و پشت به دولت منتخب مردم کردن ویدک کشیدن نام رسانه ملی ! در اینصورت اخبار و دیدگاه از رسانه های مجازی والبته با رنگ وروغن خاصی از رسانه های بیگانه نشر میشود گویا پخش فیلمهای داخلی با آرایش نامتعارف مباح ارجح است .موضوع مهم اینکه مردم تشخیص و شعور بالایی دارند وب فرض انعکاس دیدگاه دولت هم چشم بسته نمی پذیرند و خودشون راست را از دروغ تشخیص میدهند.اینهمه خودزنی لازم نیست .

    • علیرضا

      صدا و سیما مدتی است که با مدیریت جدید خود جناحی عمل کرده ، و باعث بدبینی مردم شده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج