۴۴۷۰۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صادقیان، نزدیک به خط پایان

همین که پیام صادقیان برای حاشیه‌سازی و کنار گذاشته شدن از تیم یک نیم فصل صبر کرد، نشان می‌دهد پیشرفت اخلاقی خوبی داشته است!

روزنامه شهروند: همین که پیام صادقیان برای حاشیه‌سازی و کنار گذاشته شدن از تیم یک نیم فصل صبر کرد، نشان می‌دهد پیشرفت اخلاقی خوبی داشته است! مهاجم جنجالی فوتبال ایران این بار توسط فرهاد کاظمی از ماشین سازی کنار گذاشته شده و مشخص نیست به حضورش در این تیم ادامه می‌دهد یا خیر.

حاشیه‌های بی‌پایان

پیام صادقیان هرگز در پرسپولیس خوشبخت نشد و‌سال دوم حضورش در این تیم با انواع و اقسام حاشیه‌ها همراه شد و بعد از این‌که در بازی با فولاد درگیری فیزیکی با داور داشت، سه ماه محرومیت را پشت سر گذاشت. او در این دو‌سال هرگز نتوانست مهره‌ای موثر برای پرسپولیس باشد و بارها با حمید درخشان سرمربی وقت قرمزها به مشکل خورد و دست آخر هم توسط برانکو ایوانکوویچ از این تیم کنار گذاشته شد. صادقیان برای احیا به نفت رفت و منصوریان وعده داد پیامی آماده را به تیم‌ملی تحویل دهد اما انگار این بازیکن مستعد و خوش تکنیک اصلاح ناپذیر بود. او با منصوریان هم به مشکل خورد و از نفت رفت. نیم فصل حضور در صبا نیز با ایجاد مشکلات جدید برایش همراه بود.

روزهای آرام در ماشین‌سازی

وقتی در ابتدای لیگ امسال صادقیان به ماشین سازی پیوست خیلی‌ها امیدوار شدند که او در تیم سابق پدری‌اش به دوران اوج بازگردد. صادقیان در ابتدای فصل در کنار رسول خطیبی توانست شرایط مناسبی داشته باشد و حتی در ٧ بازی کارت زرد هم نگرفت اما مصدومیت و درنهایت دوری چند هفته‌ای از ترکیب باعث شد تا در مسیری که در پیش گرفته بود خلل ایجاد شود. وقتی صادقیان به تیم برگشت، رسول خطیبی اخراج شد تا بزرگترین حامی پیام نیز از باشگاه کنار گذاشته شود.

کاظمی: حق حضور در تمرین را ندارد

در تمرین اخیر ماشین سازی صادقیان با کاخا بازیکن گرجستانی تیم درگیری فیزیکی داشته است. فرهاد کاظمی که از صادقیان دل خوشی هم ندارد و از شرایط او راضی نیست، این بازیکن را از حضور در تمرین منع کرد. کاظمی دراین‌باره می‌گوید: «صادقیان و کاخا به دلیل درگیری با تصمیم من از حضور در تمرینات تیم منع شده‌اند و تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرینات را ندارند. درخصوص این دو بازیکن با توجه به رفتار غیرورزشی آنان در تمرین دیروز به‌زودی تصمیم گیری خواهم کرد و فعلاً هیچ تصمیم دیگری غیراز ممنوعیت حضور آنها در تمرین نگرفته‌ام.» شاید اگر صادقیان امسال در ماشین‌سازی احیا نشود از همیشه به خط پایان فوتبالش نزدیکتر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج