۴۴۷۱۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حافظي اصولگرا،تخريب‌چي اصلاح‌طلب شد!

بعد از ادعاي حافظي، بسياري از چهره‌هاي طرفدار قاليباف سعي كردند تا مانند املاك نجومي از شهردار تهران حراست كنند و طبق معمول اين اتفاقات را به گردن اصلاح‌طلبان بيندازند!

قانون نوشت: بازي‌هاي سياست در ايران تمامي ندارد و هر روز جناح‌هاي‌سياسي براي رقابت با طرف مقابل و زير سوال بردن يكديگر، اقدامات و اظهاراتي را بيان مي‌كنند كه بی‌تردید برخي اوقات مبنا و اساسی ندارد. در همين راستا، رحمت‌ا... حافظي در هفته‌اي كه گذشت ادعايي را در توييتر خود مطرح كرد كه ترافيك تهران ساختگي است و دليل آن جابه‌جايي رييس پليس راهور تهران با فشار محمدباقر قاليباف است! اظهاراتي كه بيشتر از هر چيز، افشاگري براي تخريب يك فرد را به ذهن مي‌رساند؛ ولي پشت پرده اين ماجرا از متن آن مهم‌تر است.

بعد از ادعاي حافظي، بسياري از چهره‌هاي طرفدار قاليباف سعي كردند تا مانند املاك نجومي از شهردار تهران حراست كنند و طبق معمول اين اتفاقات را به گردن اصلاح‌طلبان بيندازند! در صورتي‌كه رحمت‌ا... حافظي از شخصيت‌هاي سياسي نزديك به اصولگرايان بوده و با كمك جرياني به شوراي شهر آمده است كه در آن افرادي مانند ابوالفضل قناعتي و معصومه آباد(فهرست آبادگران ایران اسلامی) نيز حضور دارند و شنيده‌ها حاكي از آن است كه در فهرست شوراي شهر آينده نيز قصد دارد با ياران احمدي‌نژاد پا به عرصه رقابت بگذارد. در همين راستا، سید مهدی هاشمی، نماینده پايداري‌ها در مجلس نهم كه مردم وي را از راهيابي به مجلس دهم بازداشتند، براي دور كردن اذهان عمومي از سخنان حافظي، مدعي شده‌است: «باید گفت که این روش‌ها و این رویه‌ها قدیمی و منسوخ شده است. البته این اقدامات و این رفتارها را ما پیش از این هم، از این افراد شاهد بودیم و در آینده هم این‌گونه حاشیه‌سازی‌ها را از آن‌ها شاهد خواهیم بود و نمی‌توان گفت که این رفتار آن‌ها دفعه اول یا آخر است. این افراد پیش از این هم تلاش‌های زیادی را برای ایجاد موانع در مواردی مشابه داشته‌اند و اقدامات آن‌ها مسبوق به سابقه است!».

چرا‌هاي يك ادعا

اينكه فردي مانند حافظي از اعضاي اصولگرا و نزديك به احمدي‌نژاد اقدام به تخريب قاليباف در روزهاي نزديك به انتخابات مي‌كند، جاي سوال دارد! اينكه حافظي حاضر به پاسخگويي كامل در مورد اين ادعاهاي مطرح شده نيست، جاي سوال دارد! اينكه دستگاه‌هاي نظارتي براي تاييد صحت و سقم اين ادعا به ماجرا ورود نمی‌کنند، جاي سوال دارد! اينكه چرا بايد اقدامات يك عضو اصولگراي شوراي شهر به پاي اصلاح‌طلبان نوشته شود هم جاي سوال دارد!

وظيفه مسئولان و بيداري ملت

بی‌تردید به گونه‌اي بايد با اين افراد در نهادهاي نظارتي برخورد شود تا هركسي نتواند ادعايي را مطرح كرده و بعد از آشفته كردن افكار عمومي، مسئوليت اقدام خود را نيز به گردن نگيرد. بدون شك در روزهاي نزديك به انتخابات، بيان ادعاهايي كه مبنا و اساس مشخصي ندارند، بيشتر خواهد شد و آن‌هايي كه مدت‌ها در برابر فعاليت‌هاي مختلف سكوت كرده بودند، براي جمع‌آوري راي، به‌عنوان دلسوز ملت پا به عرصه خواهند گذاشت. ولي مردم ايران به طور حتم آگاه هستند و در پازل اين جريان‌ها بازي نخواهند كرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج