۴۴۷۲۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تصاویر لو رفته از مدل جدید گلکسی J۷

گوشی بعدی از نسل گوش‌های میان‌رده‌ی J۷ سامسونگ، گلکسی (J۷ (۲۰۱۷ در سه ماهه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی رونمایی می‌شود. حالا بر اساس چند تصویر لو رفته، اخباری از مشخصات و طراحی این گوشی درز کرده است.

مجله دیجی کالا - حدیث جانی: گوشی بعدی از نسل گوش‌های میان‌رده‌ی J۷ سامسونگ، گلکسی (J۷ (۲۰۱۷ در سه ماهه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی رونمایی می‌شود. حالا بر اساس چند تصویر لو رفته، اخباری از مشخصات و طراحی این گوشی درز کرده است.
تصاویر لو رفته از مدل جدید گلکسی J7

برای اولین بار حدود سه ماه پیش بود که این گوشی در شرکت زوابا (Zuaba)، یک شرکت واردات و صادرات هندی، دیده شد. این شرکت تمام وسایل الکترونیکی که به کشور وارد می‌شوند را ثبت می‌کند.

این اولین مدرکی بود که نشان می‌داد سامسونگ در حال تست کردن گلکسی (J7 (2017 خود است. اما حالا دیگر برای اثبات این که گلکسی (J7 (2017 واقعا وجود دارد، شواهد دیگری هم داریم.

چند تصویر و یک ویدیوی ۳۶۰ درجه از گلکسی (J۷ (۲۰۱۷ در اینترنت لو رفته است و حالا دیگر تقریبا می‌دانیم باید منتظر چه باشیم.

تصاویر لو رفته از مدل جدید گلکسی J7

تصاویر لو رفته از مدل جدید گلکسی J7

تصاویر لو رفته از مدل جدید گلکسی J7

تصاویر لو رفته از مدل جدید گلکسی J7

تصاویر لو رفته از مدل جدید گلکسی J7

گفته می‌شود ابعاد این گوشی ۷۶٫۲۰ × ۵۱٫۳۴ × ۸ است. اما فعلا خبری از وزن آن در دست نیست. به لطف حضورش در شرکت زوابا، می‌دانیم گلکسی (J۷ (۲۰۱۷ یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی خواهد داشت. که ممکن است رزولوشن (full HD (۱۰۸۰p داشته باشد، که نسبت به نمایشگر گلکسی (J۷ (۲۰۱۶ ، با کیفیت (HD (۷۲۰p پیشرفت خوبی محسوب می‌شود.

گزارشات قبلی مبنی بر آن بوده که این گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کوالکام یا اگزینوس، ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه خواهد داشت. هم‌چنین به این اشاره کرده‌اند که گلکسی (J7 (2017 ، مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی خواهد بود.

هم‌چنین می‌دانیم این گوشی با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا راهی بازار می‌شود. تصاویری که می‌بینید از این گوشی لو رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج