۴۴۷۲۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

Blade Runner ۲۰۴۹ با هریسون فورد

۳۵ سال بین اکران فیلم Blade Runner و دنباله‌ی جدید آن که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد، فاصله وجود دارد. اکنون طرفداران با علاقه‌ و اشتیاق زیادی به فیلم Blade Runner ۲۰۴۹ می‌نگرند.

وب سایت سینما گیمفا: ۳۵ سال بین اکران فیلم Blade Runner و دنباله‌ی جدید آن که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد، فاصله وجود دارد. اکنون طرفداران با علاقه‌ و اشتیاق زیادی به فیلم Blade Runner ۲۰۴۹ می‌نگرند. فیلمی که قرار است با بازیگرانی نظیر هریسون فورد و رایان گاسلینگ خاطرات نسخه نخست را برای آن‌ها تداعی کند.

فیلم Blade Runner ۲۰۴۹ توسط دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) کارگردانی خواهد شد. فردی که در این سال‌ها سابقه کارگردانی فیلم‌های موفقی همچون Sicario و Arrival را نیز داشته است. ستاره‌ی فیلم نخست یعنی هریسون فورد برای ایفای نقش شخصیت ریک دکارد (Rick Deckard) در این قسمت بازگشته است. با این وجود، یک بازیگر مشهور جدیدی نیز به این دنباله پیوسته است. در این قسمت جدید، یکی از ستاره‌های این روزهای هالیوود یعنی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) نقش افسر پلیسی با نام K را ایفا خواهد کرد. لازم به ذکر است که فیلم نخست توسط ریدلی اسکات کارگردانی شده بود. با این وجود، او در ایجاد طرح داستانی این دنباله و تولید آن نقش به سزایی داشته است.

چند روز پیش نخستین تیزر تریلر این فیلم علمی تخیلی به صورت رسمی منتشر شد. همچنین در اطلاعات مربوط به فیلم Blade Runner ۲۰۴۹ اعلام شده است که شخصیت K (رایان گاسلینگ) در حال جست‌وجو برای پیدا کردن ریک دکارد (هریسون فورد) است. اما به تازگی تصاویر جدیدی نیز از این فیلم منتشر شده است که در آن‌ها می‌توانیم ستاره‌های فیلم و عوامل آن را مشاهده کنیم. این تصاویر به صورت ویژه توسط EW منتشر شده‌اند. شما می‌توانید در پایین نگاهی به این عکس‌های جدید این فیلم بیاندازید.
Blade Runner 2049 با هریسون فورد
Blade Runner 2049 با هریسون فورد
Blade Runner 2049 با هریسون فورد
Blade Runner 2049 با هریسون فورد
Blade Runner 2049 با هریسون فورد

فیلم Blade Runner ۲۰۴۹ در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ مصادف با ۱۴ مهر ۱۳۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج