۴۴۷۳۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اهدای جوایز سینمایی هند در آمریکا

ستاره بالیوود با اعلام خبر تاسیس یک جایزه بین‌المللی فیلم با عنوان «جوایز آکادمی هند» گفت عاشق جوایز است و آنها را نشان دهنده موفقیت جمعی در کار می‌داند.

خبرگزاری مهر: ستاره بالیوود با اعلام خبر تاسیس یک جایزه بین‌المللی فیلم با عنوان «جوایز آکادمی هند» گفت عاشق جوایز است و آنها را نشان دهنده موفقیت جمعی در کار می‌داند.
اهدای جوایز سینمایی هند در آمریکا

به نقل از ایندین اکسپرس، جوایز آکادمی هند که توسط «برین‌استورم انترتینمنت» ایجاد شده در کالیفرنیا اهدا می‌شود تا از سینمای جهانی سه صنعت مهم فیلمسازی یعنی بالیوود، تالیوود و هالیوود تقدیر کند.

در مراسم اعلام این خبر شاهرخ خان ضمن اعلام تاسیس این جوایز گفت: من عشق بازیگر بودن هستم و عاشق جوایز سینمایی. پس از مدت‌ها کار کردن در این صنعت، ما به جایی رسیده‌ایم که نیاز به نوعی تشویق و به رسمیت شناخته شدن داریم. جوایزی که من دریافت کرده‌ام نشان دهنده یک تشویق جمعی برای کار در یک فیلم در یک سال مشخص است.

وی افزود: اگر جایزه‌ای را نگرفته‌ام حتما شایسته‌اش نبوده‌ام. به عنوان یک بازیگر، گرفتن جایزه‌ای را در ذهنم تصور نمی‌کنم، این اتفاقی است که خودش باید بیفتد.

در این مراسم که در بمبئی برگزار شد به جز شاهرخ خان، واندانا کریشنا، سهراب پندی از کمپانی موسس جایزه، تام وجدا کنسول آمریکا و جمعی دیگر از چهره‌های سینمایی حضور داشتند.

خان در توضیح ایده گرامیداشت سینما با چنین پلتفرم بزرگی گفت: مردم نباید آن را با اسکار و یا هیچ جایزه دیگری مقایسه کنند. فیلم‌های بالیوود بسیار توسط هنرمندان آمریکایی تجلیل می‌شوند. اما چنین جایزه‌ای به ما کمک می‌کند تا فیلم‌های هندی را به دیگر صنایع سینمایی جهان ارایه کنیم و در عین حال شناختی نسبت به آنها و کار خودمان ایجاد کنیم.

وی افزد: هند یکی از قدیمی‌ترین کشورها در حوزه ساخت فیلم در جهان است بنابراین به عنوان عضوی از صنعت فیلم فکر می‌کنم این مسئولیت ماست تا به مردم درباره سینمای خود آموزش دهیم.

جوایز آکادمی هند که در آدرس www.indianacademeyaward.com در دسترس است این امکان را به مردم داده است تا در ۲۱ بخش به فیلم‌های مورد علاقه‌شان رای دهند.

این جوایز قرار است در برنامه‌ای دو روزه به صورت زنده توسط سوپراستارهای بالیوود از جمله شاهرخ خان در تاریخ ۷ و ۸ جولای ۲۰۱۷ در سیلیکون ولی کالیفرنیا برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج