۴۴۷۳۰۸
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

انتشار اولین تصاویر از نسل جدید کیا پیکانتو

نسل فعلی هاچ‌بک کوچک شهری پیکانتو در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و کیا در حال حاضر مشغول کار بر روی ساخت جایگزین یا در اصل نسل جدید آن است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: نسل فعلی هاچ‌بک کوچک شهری پیکانتو در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و کیا در حال حاضر مشغول کار بر روی ساخت جایگزین یا در اصل نسل جدید آن است. مدتی بود که در انتظار مشخص شدن طراحی نسل جدید پیکانتو بودیم که با انتشار تصاویر جاسوسی مختلف و یک تصویر بدون پوشش از قسمت جلویی آن، تا حدودی به طراحی پیکانتوی جدید پی برده بودیم. بااین‌وجود حالا کیا در آستانهٔ معرفی نسل سوم پیکانتو، اسکچ‌های طراحی رسمی آن‌را منتشر کرده است که تا حد زیادی طراحی نهایی آن‌را مشخص نموده است.

انتشار اولین تصاویر از نسل جدید کیا پیکانتو

پیکانتو در حالی آمادهٔ ورود به نسل سوم خود می‌شود که بدون شک بهبود قابل‌توجهی را نسبت به نسل دوم تجربه کرده است. نسل جدید پیکانتو در طراحی خود از سبک طراحی رایج کیا استفاده می‌کند که البته در فرمی کامپکت ترکیب شده است. همچنین برخی بخش‌های قرمزرنگ و قوس کاملاً گشودهٔ گلگیرها نیز به پیکانتو نمایی مشابه هاچ‌بک‌های داغ را بخشیده است درحالی‌گه تنها با پیشرانه‌های کوچک ۱ تا ۱.۲ لیتری عرضه می‌شود که حتی اسب بخارشان به صد هم نمی‌رسد.

انتشار اولین تصاویر از نسل جدید کیا پیکانتو

با وجود ابعاد کوچک و قیمتی ارزان، می‌توان انتظار داشت که پیکانتوی جدید مجهز به ویژگی‌های سرگرمی و فناوری‌های ایمنی باشد که توسط گروه هیوندای ارائه می‌شوند. کیا می‌گوید نسل جدید پیکانتو را اوایل سال آینده رونمایی خواهد کرد که البته انتظار نداریم آن‌را در نمایشگاه دیترویت ببینیم؛ بنابراین در حال حاضر کوچک‌ترین محصول کیا در ایالات‌متحده، مدل ریو است.

انتشار اولین تصاویر از نسل جدید کیا پیکانتو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج