۴۴۷۳۳۵
۵۲ نظر
۸۸۰۹
۵۲ نظر
۸۸۰۹
پ

به بهانه پخش از شبکه نمایش

از سریال «فرار از زندان» چه می‌دانید؟

«فرار از زندان» (Prison Break) مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در قالب چهار فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد.

وب سایت سی و یک نما: «فرار از زندان» (Prison Break) مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در قالب چهار فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد.

پس از تجربه موفق دوبله و پخش سریال خانه پوشالی، شبکه نمایش قصد دارد سریال آمریکایی و معروف فرار از زندان را روی آنتن ببرد. «فرار از زندان» (Prison Break) مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در قالب چهار فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. احتمال می دهند اپیزود اول فصل پنجم این سریال نیز از اواخر سال ۲۰۱۶ یا اوایل ۲۰۱۷ پخش شود.
از سریال «فرار از زندان» چه می‌دانید؟

کمپانی فاکس این سریال را به شبکه‌های بسیاری در سراسر دنیا فروخت و همچنین تمامی قسمت‌های این سریال را بر روی DVD نیز عرضه کرد. این سریال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ پخش می‌شد. در سال ۲۰۰۱ شبکه رسانه‌ای فاکس، با توجه به این که مجموعه های ۲۴ (مجموعه تلویزیونی) و لاست(گمشدگان) را تا این حد موفق دید که در صدد رقابت با آن ها درآید، در سال ۲۰۰۴ با پیشنهاد پائول شیورینگ که سالها در بایگانی خاک خورده بود موافقت کرد و شیورینگ هم سناریوی قسمت هایی از آن را نوشت و کمپانی شروع به جمع کردن گروه فیلمبرداری، تجهیزات و انتخاب بازیگران کرد. شیکاگو به عنوان محل فیلم برداری انتخاب شد و زندان جولیت به عنوان زندان خود داستان (فاکس ریور) قرار داده شد. پس از مدتی این سریال به عنوان محبوب ترین سریال جهان مشهور شد.

داستان سریال فرار از زندان

داستان این مجموعهٔ تلویزیونی در مورد دو برادر است که یکی از آنها برای قتلی که انجام نداده به اعدام محکوم شده و برادرش خود را به زندان می‌اندازد تا با استفاده از نقشه‌ای بسیار حرفه‌ای او را از حکم اعدام فراری دهد. برادر قاتل ؛ مایکل اسکوفیلد نام دارد که در کالج مدرک مهندسی سازه گرفته و دارای هوش فوق العاده‌ای است. تمامی داستان اصلی سریال به فرار این دو برادر مربوط است که با اتفاقاتی که رخ می‌دهد جذاب تر می‌شود. البته فرار کردن تم اصلی این سریال، در تمام قسمت‌های آن است و حتی بعد از گریختن از زندان نیز آنها به عنوان مجرمین تحت تعقیب باز هم فرار می‌کنند. به همین سبب مشهورترین دایالوگ این سریال Lets get hell out of here شده‌است.

فصل اول فرار از زندان

در فصل اول سریال مایکل اسکوفیلد برای نجات برادرش لینکلن باروز از زندان، که قربانی توطئه شرکت‌های مافیایی شده‌است، اقدام به سرقت از بانک می‌کند تا به جرم سرقت به زندان بیفتد. وی با درخواست وکیلش خود را به زندان فاکس ریور انتقال می‌دهند که همان زندانی است که باروز در آن زندانی است.

از سریال «فرار از زندان» چه می‌دانید؟

مایکل اسکوفیلد که از قبل نقشه تاسیسات زندان را تهیه کرده بوده و به شکلی خاص روی بدنش خالکوبی کرده بود، سرانجام موفق می‌شود با ترفندهای جالب و هوش فوق العاده‌اش برادر خود را از زندان فراری دهد، اما برای این کار مجبور می‌شود تعدادی دیگر از زندانی‌ها را نیز در نقشه فرار شریک کند.

فصل دوم فرار از زندان
از سریال «فرار از زندان» چه می‌دانید؟

فصل دوم مربوط به داستان فرار هر یک از این زندانی‌ها از جمله مایکل و برادرش پس از رهایی از زندان است.از هشت فراری زندان سه نفر كشته می شوند و یکی به پلیس پناه می برد. چهار نفر باقی مانده که قهرمانان سریال جز آنها هستند هم به پاناما می گریزند. بعد از گذراندن ماجراهایی در آخر مایکل به جرم آدمکشی به زندانی به نام سونا در پاناما می‌افتد.

فصل سوم فرار از زندان

در فصل سوم مایکل اسکوفیلد در سونا یک نقشه فرار را طراحی می‌کند و از زندان پاناما با چندین تن از زندانیان دیگر فرار می‌کند، ولی او که نمی‌خواهد خلاف کاران سابقه دار دوباره آزادانه در جامعه رها شوند ترفندی می‌بیند تا آنها نتوانند همراهش بیایند. با این حال مشخص می‌شود که نقشه زندانی کردن او در زندان پاناما کار همان شرکت‌های مافیایی است و قصد آن‌ها این بوده که مایکل مجبور شود که شخص دیگری که مورد نظر آن‌ها است را با خود از زندان آزاد کند.دو پلیس هم در زندان پاناما حضور دارند.

فصل چهارم فرار از زندان

در فصل چهارم مایکل به دنبال خونخواهی معشوقه خود سارا می‌باشد و پس از رویارویی با عوامل کمپانی در می‌یابد که سارا زنده‌است. با این حال مایکل مجبور می‌شود که در ازای آزادی خود و دوستانش به عده‌ای در بر اندازی شرکت‌های مافیایی کمک کند. شرکت مافیایی اطلاعاتی مربوط به یک پروژه عظیم در ارتباط با انرژی را روی یک وسیله دیجیتال به نام «سیلا» ذخیره کرده و مایکل پی می‌برد رقبای این شرکت هم به دنبال سیلا هستند. در پایان مایکل متوجه زنده بودن مادر خود می‌شود و پی می‌برد که مادرش نیز در جرگهٔ افرادی است که می‌خواهند سیلا را به دست آورند. در نهایت گروهی که از طرف سازمان ملل حمایت می‌شوند به کمک مایکل می‌آیند و او و تمام افرادی که با وی از فاکس ریور فرار کرده و جان سالم به در برده بودند (به جز یک نفر، تئودور بگ‌ول) به خاطر همکاری با این گروه که منجر به از هم پاشیدن شرکت مافیایی و دستگیری رئیس آن می‌شود، مورد بخشش قرار می‌گیرند.
از سریال «فرار از زندان» چه می‌دانید؟

در دو قسمت پایانی سریال، مشخص می‌شود که مایکل که از بیماری مهلکی در خود آگاه بوده، در آخرین تلاش‌هایش با فراری دادن سارا که به اتهام کشتن مادر مایکل به زندان افتاده بود می‌میرد. سارا که در آن زمان باردار بوده، اسم فرزندش را مایکل می‌گذارد.

عوامل تولید فرار از زندان

فیلمنامهٔ این سریال را ۱۱ نویسنده نوشتند و ۱۶ کارگردان آنرا ساختند. همچنین بیش از ۲۷۰ نفر به عنوان بازیگر در این سریال ایفای نقش کردند.

موسیقی فرار از زندان

رامین جوادی آهنگساز سریال پریزن بریک است. در آگوست سال ۲۰۰۷، این ساندترک منتشر شد. به علاوه جوادی با همکاری فری کورستن Ferry Corsten، نسخه میکس شده‌ای از موسیقی متن پریزن بریک را در سال ۲۰۰۶ منتشر کرده‌اند. اما در مورد سریال پریزن بریک، جالب است بدانید که شبکه تلویزیونی M۶ فرانسه به جای تم آغازین اصلی سریال پریزن بریک، ترانه‌ای از یک خواننده رپ به نام Faf Larage را پخش می‌کند، نام این ترانه Pas le temps است.
از سریال «فرار از زندان» چه می‌دانید؟

در آلمان و بلژیک هم ترانه‌ای شاخته شده به وسیله آزاد Azad و عادل تعویل Adel Tawil و همچنین ترانه‌ای با اجرای Leki به نام Over the Rainbow پخش می‌شود. همچنین اعظم علی خواننده ایرانی نیز آواز متن سریال را خوانده است.

فرار از زندان در ایران

به دنبال پخش برنامه های گاها بی محتوا از سوی تلویزیون رسمی ایران، بعضی مخاطبین حرفه ای به تهیه سریال‌های خارجی در بازار سیاه روی آوردند. كه فراراززندان یکی از انها ست. این سریال یه صوزت دوبله از طریق شبکه ویدئو خانگی رسمی کشور (شرکت جوانه پویا) پخش می‌شود.

شبکه مجاز ویدئویی

- این سریال در اوایل سال ۸۸ به صورت دوبله و به صورت مجاز در اختیار مردم قرار گرفت که اولین تجربه ی توزیع یک سریال خارجی از طریقی به جز تلویزیون به شمار می رود.این مجموعه توسط دوبلورهای برجسته كشور دوبله شده است و هم اكنون در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی موجود است. این سریال یه صوزت دوبله از طریق شبکه ویدئو خانگی رسمی کشور پخش می‌شود.
از سریال «فرار از زندان» چه می‌دانید؟

دوبله «فرار از زندان» به سرپرستی عباس نباتی انجام شد. علیرضا باشكندی به جای نقش (مایكل)، ناصر نظامی (رئیس)، ظفرگرایی (ال جی)، سعید مقدم منش (فرناندو)، محمد عبادی (لینكون)، شهروز ملك آرایی (تی بگ)، فاطمه نیرومند (معاون رئیس جمهور)، نرگس فولادوند (ورونیكا)، مریم رادپور (دكتر سارا تنكردی) از جمله دوبلورهایی هستند كه در این مجموعه نقش گویی كرده اند.

کدام بازیگران در فصل جدید فرار از زندان باز خواهند گشت؟

فاکس از احتمال صد در صدی حضور میلر و پرسل- مایکل و برادر قوی هیکلش لینکلن بارو- در ادامه این سریال خبر داد.

خبر اختصاصی سایت دیجیتال اسپای در مورد فرار از زندان به جولای ۲۰۱۵ باز می گردد درست زمانی که سارا وین کالیز (سارا تانکردی معشوقه ی مایکل در این سریال) به ما گفت برای تکرار نقشش با او تماس گرفته شده است.

شش ماه بعد از آن، کالیز به دی اس اطمینان داد که همچنان در حال گفتگوست اما با توجه تعهدش به سریال امریکایی کلنی باید "برنامه اش را با بقیه عوامل هماهنگ کند".

سرانجام پس از گمانه زنی های بسیار، در مارس ۲۰۱۶ رسماً قراردادش را امضا کرد و بر پیوند دوباره ی مایکل و سارا که همه ما منتظرش بودیم صحه گذاشت.

بازگشت آمائوری نولاسکو در نقش فرناندو سوکره، هم سلولی خوش قلب مایکل که یکی از شخصیت های محبوب این سریال بوده اولین بار زمانی مطرح شد که پرسل در اینستاگرام خود پستی از این هم بازی سابق خود با هشتگ بزودی گذاشت (این پست بلافاصله حذف شد).
از سریال «فرار از زندان» چه می‌دانید؟

نولاسکو سرانجام با پستی در اینستاگرام خود به آن پاسخ داد و بر حضورش برای ساخت اپیزودهای جدید تأکید کرد.

البته فرار از زندان بدون حضور تئودور بگ ول، هرگز فرار از زندان نمی شد بنابراین عجیب نبود که کمی بعد بازگشت رابرت نپر نیز در نقش تی بگ تبهکار رسماً اعلام شد.

راکموند دنبار هم در نقش بنجامین "سی-نوت" فرانکلین به او خواهد پیوست با این وجود چیزی در مورد حضور تی بگ در سریال پادشاهان فرار نسخه ی فراموش شده ی فرار از زندان گفته نشد.

پل آدلستین شخصیت منفی به یاد ماندنی در نقش کلرمن بیرحم که دچار تغییر و تحول شد و به کمک قهرمانان ما شتافت نیز در ماه مارس ۲۰۱۶ برای ادامه ی کار قرارداد امضا کرد اما کسی نمی داند این بار در کدام سو قرار می گیرد؟

حضور چند چهره ی جدید نیز برای همکاری در این فصل اعلام شد. حضور مارک فیورستین بازیگر سریال رویال پینز (Royal Pains) خبر بدی برای همراهی مایکل و سارا خواهد بود.

گفته می شود اسکات تس که نقشش را فیورستین بر عهده دارد در سری جدید با دکتر سارا تانکردی ازدواج می کند. در صورتی که مایکل زنده باشد ماجرای عشقی او با سارا ممکن است به پایان رسیده باشد.
لینکلن نیز تا اندازه ای عاشق شبا با بازی اینبار لوی می شود. شخصیتی که جای ورونیکا داناوان و سوفیا لوگو آخرین معشوقه او را خواهد گرفت.

گمانه زنی ها با انتخاب ریک یان تبهکار فیلم سریع و خشن برای نقش جا (یک نابعه ی جعل هویت) بیشتر می شود. آیا او به مایکل برای بازگشت به این دنیا کمک خواهد کرد؟
اگوستوس پرو یکی از بازیگران فیلم کیک- اس ۲ نقش ویپ و امین ای گمل تازه وارد نیز نقش "سایکلوپس" را بر عهده خواهد داشت.

سایر هنرپیشه های جدید این فصل: مارینا بندیکت هنرپیشه سریال تورچ وود در نقش یک تبهکار A& W و کونال شرما در نقش سید یک زندانی به ظاهر هنرمند که به دلیل تمایلات جنسی اش به زندان افتاده.

موضوع فصل پنجم سریال فرار از زندان چیست؟

در ژانویه ۲۰۱۵، گری نیومن مدیر گروه تلویزیونی فاکس تأکید کرد در حالیکه طرح و برنامه ی خاصی برای ادامه ی سریال فرار از زندان وجود ندارد اما او قصد دارد در چشم به هم زدنی این سریال را کلید بزند.

نیومن در میان صحبت هایش قبل از اینکه در مورد ایده ادامه سریال چیزی بگوید به خبرنگاران گفت: "گمانه زنی هایی در مورد سریال فرار از زندان در مطبوعات وجود دارد که راستش را بخواهید برای ما تازگی دارد".
از سریال «فرار از زندان» چه می‌دانید؟

او اذعان داشت "در صورتی که شرکای قبلی این سریال علاقمند به همکاری باشند اتفاق بسیار خوبی روی خواهد داد و مجموعه ای بی نظیر ساخته خواهد شد".
پنج ماه بعد گزارشاتی در مورد جدیت فاکس در ساخت مجدد مجموعه ای کاملاً محدود "با خط داستانی مستقل" منتشر شد.

دانا والدن معاون گروه تلویزیونی فاکس آنرا تا حدودی ادامه ی مجموعه های قبلی توصیف کرد و گفت: "سری جدید ترکیبی از کاراکترهای چندین سال قبل سریال خواهد بود و برادران باز خواهند گشت".

بله، هر دو برادر. اسکوفیلد مرده هم نقش اصلی را در سری جدید بر عهده خواهد داشت. پرسل اذعان داشت: "چیزی که من در مورد زنده شدن دوباره مایکل شنیدم کاملاً هوشمندانه است و مردم خوششان خواهد آمد".

والدن مجدداً اظهار داشت در سری جدید "توضیح منطقی و قابل باوری در مورد اینکه چرا شخصیت ها زنده هستند و همچنان در این دنیا فعالیت دارند" ارائه خواهد شد.

قطعی ترین سیناپس داستانی ما همراه با انتخاب کالیز در مارس 2016 صورت گرفت: "هنگامی که سر نخ هایی دال بر زنده بودن مایکل وجود دارد، سارا با همکاری لینکلن بزرگترین فرار این سریال را طراحی می کند".

از پل شیورینگ سازنده سری اول این سریال درخواست شد اپیزود اول فصل پنجم را بنویسد و همراه با آن یک "خط داستانی" برای ادامه فصل طراحی کند.

البته، کالیز در فوریه 2016 خبر داد شیورینگ نگارش هر 10 قسمت جدید را بر عهده دارد و بدین ترتیب ممکن است کمی از جادوی فصل اول به این اپیزودهای جدید تزریق شود.

تاریخ پخش فصل پنجم سریال فرار از زندان

فیلمبرداری قسمت های جدید از بهار ۲۰۱۶ به محض پایان همکاری پرسل و میلر با فصل اول سریال افسانه های فردا آغاز می شود. افسانه های فردا نسخه جدید (اسپین آف) سریال فلش است که در آن این دو بازیگر از شخصیت های ثابت هستند.

با وجود اینکه این تاریخ هنوز مورد تأیید قرار نگرفته اما انتظار می رود قسمت اول فصل جدید اواخر سال ۲۰۱۶ یا اوایل ۲۰۱۷ پخش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول مایکل هم تو فصل جدید هست

    • آلن

      عالی بود

    • بدون نام

      عالیه

    • بدون نام

      بی نظیره

    • علیرضا

      تابحال فیلمی به زیبایی فراراززندان ندیدم ونخواهم دید.چون این فیلم جوری ساخته شده که شخص بیننده خودش فکرمیکنه که داره توفیلم بازی میکنه لحظه به لحظش جذابه واقعاخیلی حال کردم بامایکل چی میشدهرچی زودترفصل پنجم ساخته بشه.وقتی فیلم شروع میشدتوخونه همه بایدبخاطرمن وبابام ساکت میشستن تامافیلموببینیم واقعاعاشقش بودم وهستم

    • بهنام

      فوق العاده عالی

    • بدون نام

      فیلم بسیار هیجان انگیزو زیباییه . فقط آمریکاییها میتونن اینقد باحال فیلم درست کنن . ایول ب آمریکاییها ...

    • amir

      واقعا بی نظیره حرف نداره

    • احسان

      واقعا حیف شد جای الکس ماهون خیلی خیلی خالیه خیلی دوس داشتم الکس هم میبود

    • فاطمه

      من عاشق این فیلم عالیه عالی

    • فاطمه

      من عاشق این فیلم عالیه عالی

    • سامح

      سریال فرار از زندان خوب بود ولی چاخان هم زیاد داشت مثل اینکه مایکل که از زندان فرار کرد برای انجام کارهای اون همه پول رو از کجا می آورد و یا اون فردی که توی زندان سونا مخفی شده بود چگونه این کار رو کرده بود و بدون آب و غذا چطوری زنده بود و یا چطوری رفته بود پشت دیوار و مخفی شده بود و صدها دروغ دیگه توی این سریال بود

    • amir hasein

      چرا ایرانیان همه صحنه هارو سانسور میکنند
      من که کامل و بدون سانسور نگاه میکنم هرقسمتش یم و نیم ساعته و ایرانیا کردن چهل دقیقه و 11 قسمت رو حذف کردن من کاماشو نگاه میکنم خیلی هم قشنگتره با زیر نوس فارسی

      پاسخ ها

      • احمدی

        ما با "دوبله" و "بدون سانسور نگاه میکنیم
        زیر نویس چرا...

    • عرفی

      واقعا سریال تکیه و بسیار عالیه.ولی به نظرم زیاد سانسور کردن

    • saba

      خیلی عالی

    • بدون نام

      چرا واقعا سانسور میکنند ایرانیا بدتر از خارجیا هستن

    • mobina

      فیلم فرار از زندان هم عالی بود وهم طرفدار داشت

    • باور

      سلام،یکی میشه به من بگه تو فصلهای اول تا سوم که نابرادر بودنشون مشخص نبود ،چرا فامیلشون با هم فرق میکنه،باروز و اسکالفید؟؟؟؟؟؟
      تو فیلمنامه چرا بهش نپرداخته ؟؟؟
      البته من توشبکه نمایش دیدم،نمیدونم اگه تو فیلمنامه بوده،چرا سانسورش کردن؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مایکل بعد از لینکن به دنیا اومد وقتی اون به دنیا اومد پدرش اونا رو ترک کرده بود برای همین مادرش فامیلی خودشو روش گذاشت فامیلی پدرش بارز بود

    • نعمتی اسماعیل

      تو یه جمله میگم عاشقشم اخر فیلمه

    • م رضا

      خدا کنه هرچی زود تر فصل پنج و بدن بیرون.من فیلم زیاد دیدم ولی این تکه عالیه حتی اگه فصل هایش بعدی هم داشته باشه مطمئنم مثل قبلی‌اش جذاب و باحاله .من و خانواده یعنی حتی مادر و جفت مادربزگام فرار از زندان و نگاه میکردن یعنی من هر جا میرم دارن درمورد فرار از زندان صحبت میکنن

    • EMAI

      آمریکاییها همیشه می خوان هوش و قدرت خودشون به رخ بکشن
      وهمانطور که در فیلم دیدیم به آسیایی بی احترامی و بردگی سیاهان و نژاد پرستی مشهود بود
      قهرمان پروری در حد اعلا بود که فیلمو محبوب و دلنشین کرده البته با چاشنی واقعیت افزوده
      من بیشتر از شخصیت هاش خوشم اومد و از همکاری و.... تا داستان در کل کار نویسندگی عالی بود EMAI

    • شایان

      من عاشق هوش وزکاوت مایکل ام به نظر من بهترین وجذاب ترین شخصیت داستان مایکل اسکافیلده

    • در پی مطلر

      من عاشق ونتم نه فراراز زندان

    • نازی

      مایکل عالی بازی کرده حرف نداره

    • بیتا

      محشره

    • بیتا

      محشره

    • سارا

      من قسمت آخر فصل چهارم نشستم آنچنان گریه کردم
      گفتم کار دیگه تموم شد تا اینکه فهمیدم فصل پنجم مایکل
      زندست

    • yas

      فوق العاده ترین فیلمی که تو زندگیم دیدم فرار از زندانه .اصلا آدم و گیج نمی کنه و لحظه به لحظه هیجانش بیشتر میشه .و مخاطب به راحتی با شخصیت ها ارتباط بر قرار می کنه .بازی رابرت نور یا همون تی بگی تو این فیلم بی نظیر بود و البته مایکل اسکافیلد که بنظرم یکی از برترین شخصیت هایش خلق شده در دنیاست و نقشش کاریزمای عجیبی داره و همه بازیگرا

    • بدون نام

      عاااالییی من دیوووونشم

    • زهرا

      مایکل واقعا عالیه منکه عاشقش شدم خوشبحال خانم دکتره که همبازی بود

    • یاسر

      اولین فیلمی که خیلی خوبه تو این سنم دیدم

    • رزا

      واقعا چرا سانسور میکنن . ولی با این حال فیلمش عالیه .

    • بدون نام

      به نظر من علکس ماهون و بگول از همه بهتر بودن این دوتا فوق العادن ماهون شخصیت بسیار جالبی داشت فرناندو سوکره هم همین طور من عاشقشون این بهترین سریال دنیاست من تاحا پنج بار دیدمش واقعا عالیه حرف نداره ولی زیاد سانسور کردن

    • آیسا

      در ضمن این سریال به خاطر داشتن
      سبک های مختلف تو صحنه های متفاوت
      خیلی خیلی .... عالیع

    • بدون نام

      ماهون عاشقتم

    • سیا

      عالی بود

    • مری

      خیلیییی عاشق فیلم شدم همینطور مایکل وکلا طرز بازی همشون

    • نیما

      بهترین فیلمیه که تا الان تو عمرم دیدم مایکل و باروز خیلی عالییییی بودن

    • الهه

      سریال فرار از زندان بی نظیر ترین سریال است من عاشق مایکل هستم فقط ایرانی ها خیلی سانسورش کردن و خیلی به آمریکا تبریک میگم که سریالی با این کیفیت ساخته عشق من ونتورت میلر و دومینیک پرسل هستم و طرز بازی مایکل فوق العاده است و خیلی خوشحال شدم که مایکل تو فصل پنجم هست ایول

    • فائزه

      فقط باروز

    • سید جلال

      تا حالا فیلم به این قشنگی هیجانی ندیده بودم فیلم بالادستش حرا مه خیییییللللللییییی خیلی قشنگ وجره دمت گرم کارگردان با این فیلم زیبات نوکرتم فدای داری

    • R&f

      عالی ترین فیلمی ک دیدم افرین ب نویسندش از سال ۸۸تا حالا چن باره ک این فیلمو میبینم واقعا بینظیره

    • زهرا

      عالیه
      این شایعات درباره مایکل صحت داره؟؟؟؟؟
      منکه باورندارم

    • محمود . د از تهران

      واقعا سریال جالبی هست بخصوص برای من و دوستانی همانند خودم که طعم زندانهایی چون سونا را چشیده ایم در سال 1360 در جبهه اسیر مزدوران عراقی شدم و در سال 69 بازگشتم خیلی از صحنه ها یادور لحظه های درد و رنج ان دوران است وقتی فرمانده وارد میشود و همه باید به اون حالت بنشینند . و ضرب وشتمی به هیچ وجه نمیتوانستی بگی چرا . بی خبری از خانواده. محیط وحشت انگیز و دیوارهای سیمانی ونمناک . قطر دیوارهای یک متری از جنس سنگ و بتون که هیچ روزنه ای به بیرون نداشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه شرایط سختی رو پشت سر گذاشتید.
        ما مدیون افراد شجاعی مثل شما هستیم. حیف که این همه فداکاری و شجاعت با این مسوولان نالایق نتونست به ثمر بشینه

    • شاغلام

      ۵۰سالمه فیلمی به این زیبایی ندیده بودم

    • سارا

      فقط مایکل عشق است

    • بدون نام

      چرا فصل 5 رو تلویزیون نمیزاره

    • ارام

      این فیلم مورد علاقه ی منه

    • مبینا

      هر 5 فصلشو کامل دیدم عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج