۴۴۷۴۴۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تعداد رای‌دهندگان اسکار اضافه شد

بیش از ۶۰۰۰ هزار عضو آکادمی هر ساله به تماشای فیلم‌های مطرح سال می‌نشینند و رای و نظرشان را برای تعیین بهترین‌ها اعلام می‌کنند. امسال تعداد اعضای این رویداد مهم سینمایی افزایش چشمگیری داشته است.

وب سایت فیلم نت نیوز: بیش از ۶۰۰۰ هزار عضو آکادمی هر ساله به تماشای فیلم‌های مطرح سال می‌نشینند و رای و نظرشان را برای تعیین بهترین‌ها اعلام می‌کنند. امسال تعداد اعضای این رویداد مهم سینمایی افزایش چشمگیری داشته است.

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در طول یک سال گذشته بیش از ۶۰۰ نفر را به اعضای رای‌دهندگانش اضافه کرده و به این ترتیب تعداد افراد واجد شرایط رای‌دهی در ۸۹ امین دوره‌ی اسکار به ۶۶۸۷ نفر رسیده است. آکادمی اسکار این رقم را بعد از شمارش رسمی اعضای شاخه‌های مختلفش در ۲۱ دسامبر اعلام کرد، زمانی که برای رای‌گیری نهایی آماده می‌شدند.
تعداد رای‌دهندگان اسکار اضافه شد
سال گذشته، تعداد رای‌دهندگان واجد شرایط اسکار ۶۲۶۱ نفر بود. آکادمی در ماه ژوئن طی اقدامی گسترده و متمرکز ۶۸۳ نفر را برای عضویت دعوت کرد تا با این روش، مقیاس اسکار عظیم‌تر و جهانی‌تر از قبل شود. عده‌ی زیادی از این ۶۸۳ نفر دعوت اسکار را پذیرفتند و بخشی از آن‌ها هم جایگزین اعضای فوت کرده یا بازنشسته شده‌ی آکادمی شدند.

طبق اعلام صفحه‌ی یادبودهای وبسایت اسکار، سال گذشته ۶۰ نفر از اعضای آکادمی فوت کردند. تعداد نامشخصی هم بازنشسته شدند و یا به خاطر عدم فعالیت و رای‌ندادنشان طی سال‌های اخیر، از لیست راِ‌دهندگانخارج شدند. آکادمی تعداد دقیقی از آن‌ها منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد با رقم خیلی بزرگی مواجه نباشیم.

تعداد اعضای تمام ۱۷ شاخه‌ی اسکار از دسامبر ۲۰۱۵ تا کنون افزایش داشته است. بیشترین افزایش اعضا در شاخه‌ی کارگردانان بوده، که ۹۱ عضو جدید را دعوت کرده و از بین آن‌ها تعداد ۷۹ نفر پذیرفته‌اند و به اعضای آکادمی اضافه شده‌اند. بعد از آن هم شاخه‌ی فیلم کوتاه و انیمیشن بلند با اضافه شدن ۷۸ عضو جدید بیشترین افرایش را داشته‌اند. اما از سوی دیگر، بخش روابط عمومی با این که ۲۲ نفر را برای عضویت دعوت کرده بود، نهایتاً موفق به جذب یک نفر از آن‌ها شد. و به شاخه‌ی طراحی لباس هم تنها دو عضو جدید اضافه شده است. از دیگر افزایش‌ها هم می‌توان به شاخه‌ی بازیگری با ۲۰ عضو جدید، فیلمبرداری با ۱۳ عضو جدید، تدوین با ۲۰ عضو جدید، تهیه‌کنندگی با ۲۱ عضو جدید و نویسندگی با ۱۴ عضو جدید اشاره کرد.

۸۹ امین مراسم اسکار بعد از اعلام نامزدهای نهایی در ۲۴ ام ژانویه، ۲۶ ام فوریه‌ی ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج