جاباما
۴۴۷۵۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فروزان: منصوریان در استقلال موفق می‌شود

دروازه بان سابق خونه به خونه و استقلال که نیم فصل اول را به دلیل مشکلات به وجود آمده دور از میادین بود، اکنون با تمرینات اختصاصی زیر نظر مربی اش برای بازگشت به دروازه لحظه شماری می کند.

ورزش سه: محسن فروزان که در این فصل راهی خونه به خونه شده بود، در ادامه با توجه به مشکلات رخ داده، قرارداش را با نماینده بابل فسخ کرد و اکنون با پشت سر گذاشتن نیم فصل به دنبال این است تا با انتخابی درست، شرایط بازگشت به لیگ برتر را کسب کند. او در این زمینه گفتگویی با خبرنگار ما انجام داده که در ادامه می خوانید.

فروزان در خصوص شرایط خودش در روزهایی که قراردادش را با خونه به خونه بابل فسخ کرده گفت: فسخ قراردادم را در حال پیگیری از سوی وکلیم در جریان است و مشکلی از این بابت ندارم.

وی درباره تیم آینده اش و تصمیمش برای ادامه فوتبال گفت: سه پیشنهاد خوب دارم. نمی خواهم مانند فصول گذشته که انتخاب اشتباه کردم اینبار به دنبال انتخابی هستم که از نظر فنی برایم مثبت باشد. در فصول گذشته بیشتر به جنبه مالی قراردادم فکر می کردم که این مساله باعث شد نتوانم آنطور که باید تصمیم درستی داشته باشم و اکنون می خواهم با انتخابی درست بار دیگر به تیم ملی هم برسم.

در حالی که طی روزهای گذشته با توجه به سرمایه‌گذاری در رستوران عنوان شده بود این دروازه بان سابقا ملی پوش قصد ادامه فوتبال ندارد و به بیزینس مشغول خواهد شد گفت: اصلا اینطور نیست و تمام فکر و ذکرم فوتبال است. همه از فوتبال پول در می آورند و در بخش دیگری سرمایه گذاری می کنند و من نیز به دنبال این اتفاق هستم. کارهای رستورانم مدیریت آن کارها را دنبال می کند. من تمام فکرم فوتبال و موفقیت در آن است. تمام تلاشم را می کنم در نیم فصل دوم انتخاب خوبی داشته باشم و شانس بازگشت به تیم ملی را به دست آورم. تیم ملی اکنون در مسیر حضور در جام جهانی حضور دارد و با توجه به شناختی از کی روش دارم اگر عملکرد خوبی داشته باشم شانس دعوت مجدد به تیم ملی را نیز خواهم داشت.

وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال و ناکامی این تیم به همراه علیرضا منصوریان گفت: در زندگی ام اولین بار بود که در استادیوم حاضر شدم و تیم محبوبم را تماشا کردم. فقط می خواستم استقلال را حمایت کنم و شخص آقای علیرضا منصوریان. ایشان اکنون تنها شده و اکنون کسانی که انتقاد می کنند مطمئنا به دنبال منافع خودشان هستند. در دنیای فوتبال از مورینیو که بالاتر نداریم؟ آیا ایشان توانسته در روزهای ابتدایی حضورش تفکرات خود را در تیم منچستر جاری کند یا حتی گوآردیولا. اما پیشنهاد تمدید قرارداد ۱۰ ساله را داده اند. بد نیست اعتماد به آقای علیرضا منصوریان که پیش از این نشان داده اند شرایط فنی خوبی را دارا هستند را نشان دهند و به او اجازه کار دهند. مساله مهم دیگر این است که در این چند سال همیشه طرفداران به چند بخش تقسیم شده اند و مربی خاص خودشان را حمایت می کردند. اکنون باید همه به فکر استقلال باشند و خوشحالم که اکنون بیشتر طرفداران به فکر استقلال و موفقیت آن هستند و حمایت خوبی از او شده است. من خودم در استقلال حضور داشتم و در برخی بازی ها حمایت مناسبی از سوی هواداران نمی شد اما اکنون شرایط مساعد شده و طرفداران نیز حضور مناسبی در دیدارها و تمرینات این تیم دارند. طرفداران استقلال و علیرضا منصوریان را دوست دارند و حمایت می کنند. او بازیکن باتعصبی برای استقلال بوده و اکنون نیز مطمئنا در زمان مربیگری اش موفق خواهد شد. من نیز مانند دیگر طرفداران استقلال حمایت خودم را از ایشان اعلام می کنم و مطمئن هستم که استقلال با او موفق خواهد شد. مگر فرگوسن با منچستر در ابتدای حضورش موفق بود؟ با حمایت و اعتماد می توان به موفقیت رسید و مطمئنا ایشان توانایی و کارایی رسیدن به این اتفاق مهم برای این باشگاه را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج