۴۴۷۷۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ابلاغ محرومیت مربی، هنگام نشستن روی صندلی!

در جریان رقابتهای لیگ تکواندو استان اصفهان مسئولان برگزاری از حضور یک مربی که مدتی قبل در بحث دوپینگ انتقاداتی به مسئولان فدراسیون داشت روی صندلی مربیگری جلوگیری کردند.

خبرگزاری مهر: محمدرضا بابادی مدتی قبل در جریان دوپنیگ یک عضو تیم ملی از مسئولان فدراسیون تکواندو انتقاد کرد. وی معتقد بود که این دوپینگ روی نتیجه کلی مسابقات قهرمانی کشور تاثیر داشته و فدراسیون باید اقدام کند.

اما این سخنان بابادی به مذاق مسئولان فدراسیون خوش نیامد و وی را با محرومیت شش ماه جریمه کردند. این حکم که در ۱۷ آذرماه به امضای دبیر فدراسیون رسیده، به هیات استان اصفهان ابلاغ و در نهایت روز جمعه در جریان رقابتهای لیگ استان زمانی که بابادی برای هدایت تیم خود قصد نشستن روی صندلی مربیگری را داشت، از حضور وی ممانعت بعمل آمد و اعلام شد که شش ماه محروم است.

سعیدزاده دبیر هیات تکواندو استان در خصوص موضوع فوق به خبرنگار مهر گفت: تاریخ امضای حکم محرومیت ۱۷ آذرماه است، ولی ۲۹ آذرماه به دفتر هیات استان واصل گردید و سه شنبه ۳۰ آذرماه بابادی در محل دفتر هیات، حکم را رویت کرده ولی چون سه شنبه ها به انجام امور بانوان اختصاص دارد و از مسئولین کسی برای امضا ابلاغ حضور نداشت، مسئول امور اداری به بابادی عنوان کرد که فردا جهت دریافت ابلاغ مراجعه کنند که ایشان نیامدند.

وی ادامه داد: سه روز قبل از برگزاری لیگ هادیان دبیر اجرایی به بابادی جریان محرومیت را اعلام و حتی شب قبل از برگزاری مسابقات، به بابادی جریان را توضیح داده است، حال نمی دانم چرا ایشان با بیان خلاف واقع قصد جنجال سازی دارند. طبق قوانین قضا، رویت حکم به منزله ابلاغ است.

بابادی در این خصوص گفت: این دورغ محض است که می گویند تلفنی به من ابلاغ شده و اگر هم چنین باشد که قانونی نیست. من روز سه شنبه به دفتر هیات رفتم و خانم جمالی مسئول امور اداری به من نامه ای نشان داد که خطاب به هیات استان بود. گفتم این نامه را بدهید من بروم دنبال محرومیتم ولی آن خانم اعلام داشت که این نام خطاب به هیات استان است و ما باید به شما ابلاغ مکتوب بزنیم و اصرار من برای اخذ همان ابلاغ مکتوب هم ثمری نداشت.

این مربی تیم نونهالان تن ساز افزود: چرا بعد از ۵ روز از رسیدن نامه فدراسیون، در جریان لیگ و بازی حساس ما باید از حضور من روی صندلی ممانعت شود؟ مسئولین هیات استان با هدف تخریب من و تیم تحت مربیگیری من انچنین با من برخورد کردند.

وی افزود: از سوی دیگر فدراسیون بدون حضور من کمیته انضباطی تشکیل داده و من را محروم کرده است. این محرومیت برای بیان انتقاد از فدراسیون بوده است. من سالها در بخش های مختلف برای تکواندو ایران زحمت کشیده و توقعی هم ندارم ولی قرار نیست فرد دیگری تخلف کرده باشد و من محروم شوم. آیا صدور حکم به صورت غیابی و بدون شنیدن صحبت های من قانونی است؟

به نظر می رسد مشکلات تکواندو این روزها در حال افزایش است و رشته ای که روزی کم حاشیه ترین در میان فدراسیون ها بوده امروز با تصمیمات پراشتباه روزهای پرحاشیه ای را تجربه می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج