۴۴۷۸۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«مجلس ترحیم برای یک اعدامی» در تالار محراب

نمایش «مجلس ترحیم برای یک اعدامی» به نویسندگی محمد سعیدپناه و کارگردانی احسان بیات‌فر، چهارشنبه هشتم تا ۳۰ دی در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه می‌رود.

خبرآنلاین: نمایش «مجلس ترحیم برای یک اعدامی» به نویسندگی محمد سعیدپناه و کارگردانی احسان بیات‌فر، چهارشنبه هشتم تا ۳۰ دی در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «مجلس ترحیم برای یک اعدامی» کاری از گروه تئاتر اندیشه یکم از چهارشنبه هشتم دی در تالار محراب به روی صحنه می‌رود.

این گروه تئاتر تاکنون بالغ بر ۱۰ نمایش در جشنواره‌های مختلف و برای عموم به روی صحنه برده است. همچنین «مجلس ترحیم برای یک اعدامی» ششمین کار بیات‌فر در مقام طراح و کارگردان است. او در سال‌‌های ۹۳ و ۹۴ با دو نمایش «خواب‌آلودگی» و «پروانگی، آوارگی، ویرانگی» جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره تئاتر شهر دریافت کرده است.

حسان بیات‌فر، بهنام سلطانی و حمیدرضا اسکندریان بازیگران این تئاتر هستند.

محمد دائی‌چین و سعید قاسمی (گروه کارگردانی)، سحر قربانی (طراح لباس)، نازنین محب‌علی و مهدی محمودآبادی (عکاس)، علی جدیدی (طراح پوستر و بروشور)، ایمان بیات‌فر (ساخت تیزر و طراحی و ترکیب صدا) و ندا میری (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل نمایش هستند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است که درابتدا هيچ چيز نيست، مگر سياهي. پرده‌ها بالا می‌روند و حقايق آشكار می‌شوند، يكی پس از دیگری. پی‌در‌پی یا با وقفه تفاوتی نمی‌کند...

نمایش «مجلس ترحیم برای یک اعدامی» همه روزه به جز شنبه‌ها از هشت تا ۳۰ دی ساعت ۱۹:۳۰ در سالن کوچک تالار محراب به‌روی صحنه می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج