۴۴۷۸۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قمی: با نبودن تیم ملی همه بازیکنان دلزده شده‌اند

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید نبودن تیم ملی انگیزه‌ای برای بازیکنان باقی نمی‌گذارد.

خبرگزاری فارس: روز جمعه فیفا جدیدترین رده‌بندی خود را در فوتبال بانوان اعلام کرد که تیم ملی ایران با ۷۳ پله سقوط در جایگاه ۱۲۷ جهان قرار گرفت. البته این رده‌بندی در حالی اعلام شد که بیش از دو سال است فدراسیون فوتبال برنامه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان نداشته است.

سارا قمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: زمانی که خبر را خواندم ناراحت شدم. ما این همه سال کار کردیم و زحمت کشیدیم و حالا همه این زحمات به هدر رفت. فدراسیون فوتبال ۲ سال برای بانوان هیچ برنامه‌ای نداشته و دود این مشکلات به چشم بازیکنان می‌رود.

وی افزود: هر سال مسابقات لیگ را برگزار می‌کنیم اما نه جام باشگاه‌ها داریم و نه تیم ملی، به همین دلیل بازیکنان دلزده شده‌اند. روی تیم جوانان سالها کار و هزینه کردند و اردو گذاشتند تا این تیم بتواند به تیم بزرگسالان کمک کند در حالی که این تیم نه در مسابقات جوانان نتیجه گرفت و نه کمکی به تیم بزرگسالان کرد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه تیم بزرگسالان به فراموشی سپرده شده، خاطرنشان کرد: دلخوشی همه بازیکنان تیم ملی بود که آن هم تعطیل شده است. واقعا این رنکینگ برای ما ناراحت کننده بود. سالهای قبل حداقل برای تیم اردو می‌گذاشتند و به مسابقات مختلف اعزام می‌کردند. زمانی که مریم ایراندوست سرمربی بود به عنوان سرگروه به مسابقات مقدماتی المپیک لندن رفتیم و در مسابقات غرب آسیا در ضربات پنالتی نایب‌قهرمان شدیم، اما بعد از آن اردوها تعطیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج