۴۴۷۸۹۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

امکان خاموشی ۲۴ ساعته اینترنت در سال ۲۰۱۷

دسامبر ماه پیش‌بینی‌های صنعتی است و پیشرفت‌ در زمینه‌های مختلف فناوری و یا زنگ خطرهای اقتصادی اعلام می‌شود. یکی از این خبرها خاموشی ۲۴ ساعته اینترنت در سال ۲۰۱۷ است.

خبرگزاری ایسنا: دسامبر ماه پیش‌بینی‌های صنعتی است و پیشرفت‌ در زمینه‌های مختلف فناوری و یا زنگ خطرهای اقتصادی اعلام می‌شود. یکی از این خبرها خاموشی ۲۴ ساعته اینترنت در سال ۲۰۱۷ است.

این خبر بعد از مصاحبه با جیمز کاردر، مدیر امنیت اطلاعات و معاون شرکت فناوری‌های امنیتی ایالات متحده به‌نام LogRhythm اعلام شد. البته وی مکان اصلی این قطع اتصال را اظهار نکرد و اعلام کرد این اتفاق یک مورد فنی نیست که کاربران در آپلود سلفی‌های خود مشکل داشته باشند.
امکان خاموشی 24 ساعته اینترنت در سال 2017

یکی از دلایل این قطع اتصال آزمایش موشک‌ها در داخل اقیانوس بوده و از دیگر دلایل اعلام شده حمله DDoS عظیم به DynDNS است که به موجب آن تویتر و اسپاتیفای برای چند ساعت از کار افتادند.

وی در ادامه افزود: زمانی که بزرگترین سایت‌های دنیا که از اینترنت ایالات متحده بهره می‌برند به مدت چند ساعت قطع می‌شوند قطع ۲۴ ساعته اینترنت دور از ذهن نخواهد بود.

سایمون هووی، مدیر اجرایی استرالیایی شرکت LogRhythm اظهار کرد: در سال آینده باج افزارها برروی گوشی‌های همراه رایج‌تر از قبل شده و از مالکان بی‌خبر گوشی اخاذی خواهد شد.

وی مدیر فروش شرکت مذکور بوده و در ادامه افزود: مهاجمان به کاربران حمله کرده و اطلاعات شخصی آنان را ذخیره و از فرد موردنظر در مورد انتشار و یا پاک کردن آنها اخاذی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • traveler

      تراکم همیشه یکی از مهم ترین چالش های امنیتی بوده و خواهد بود و تازمانی که روتر های اینترنت تمایل خاصی به یک مسیر خاص داشته باشند یا مراکز اصلی فراداده های مربوط به شبکه ها در یک کشور خاص قرار داشته باشد امنیت اینترنت همیشه مورد تحدید خواهد بود.

    • بیننده

      کاشکی کلن تعطیل میشد می رفت پی کارش... مردم ما یک کم سر و سامون میگرفتن مینشستن درست زندگیشونا میکردن ...والا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج