جاباما
۴۴۷۹۹
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

دکوراسیون بهار ۲۰۱۳ با ۱۰ ایده بسیار شیک

در فصل بهار به هر گوشه و کناری که نگاه کنیم زیبایی های طبیعت روحمان را شاد و چشممان را نوازش می کنند. برای لذت بیشتر از این فصل می توانید طراحی خانه را نیز به گونه ای تغییر دهید که در این فصل حتی داخل خانه شما نیز بوی بهار دهد.

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک





برترین ها: فصل بهار یکی از زیباترین فصل هاست. به هر گوشه و کناری که نگاه کنیم زیبایی های طبیعت روحمان را شاد و چشممان را نوازش می کنند. برای لذت بیشتر از این فصل دوست داشتنی می توانید طراحی داخل خانه را نیز به گونه ای تغییر دهید که در این فصل حتی داخل خانه شما نیز بوی بهار دهد.

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۱. سبز نعنایی

برای القای حس طبیعت به این اتاق نشیمن، فاون گالی - طراح - از رنگ سبز نعنایی برای دیوارها استفاده کرده است. او می گوید: «سبز رنگ مورد علاقه من است زیرا رنگ زمین، طبیعت و سبزه ها است.» او در طراحی این فضا از رنگ های شاد بهاری دیگر همچون صورتی و شکلاتی نیز برای وسایل خانه بهره برده است.

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۲. الهام از باغ

در اتاق نشیمن این خانه در لس آنجلس، روتی سومرز - طراح - از رنگ های جسورانه و جلب توجه کننده استفاده کرده است. او می گوید: «از پنجره این خانه می توان درختان پیچ اناری و آلو را دید که در بهار شکوفه کرده اند و گل های صورتی آنها همچون شیرینی های پفکی سرزمین عجایب هستند. داخل خانه نیز همیشه بهار است.» روکش صندلی های موجود در این اتاق از رنگ صورتی شکوفه های درختان الهام گرفته است؛ در جلو کاملا صورتی و در پشت صندلی سفید با گل های صورتی است.

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۳. به روزرسانی طرح های قدیمی

جان ویلی - طراح - از ترکیب رنگ های دهه ۱۹۶۰ میلادی، یعنی رنگ های سبز متمایل به آبی و نارنجی استفاده کرده است و این اتاق را به شکل کلبه های مدرن امروز تغییر شکل داده است. او می گوید: «من این اتاق را بسیار دوست دارم زیرا رنگ نارنجی به فضای بی روح و رنگ و رو رفته تخت گرمای خوبی بخشیده است. این اتاق با کمک رنگ نارنجی روح تازه ای یافته است و در طول روز می درخشد.»

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۴. فضاهای کوچک و جلب توجه کننده

طراحی به نام مونا راس برمن، به طرز ماهرانه ای این دستشویی کوچک را به نمادی از بهار تبدیل کرده است. او می گوید: «فضای روشویی نیازی به تعریف ندارد. من از اشکال هندسی بسیار برجسته با رنگ سبز-آبی روشن استفاده کرده ام تا احساسات بیننده را برانگیخته کند.»

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۵. کف و دیوارهای سفید

الکساندارا انجل - طراح - با رنگ های روشن و شفاف به اتاق نشیمن تاریک و قدیمی این خانه ونیزی در کالیفرنیا روح تازه ای بخشیده است. او از رنگ سفید برای دیوار و کف زمین استفاده کرده است. او همچنین نرده ها و پلکان خانه را نیز سفید کرده است تا همان طراوات و تازگی بهار در داخل خانه نیز احساس شود. برای رنگ دادن به این همه سفیدی از پارچه های رومبلی راه راه و کوسن های طرح دار و گل دار استفاده کرده است.

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۶. کاغذدیواری وابسته به گیاهان

در حمام اصلی این خانه در نیویورک، وانی زیبا به رنگ سفید در میان دیوارها، کف، وسایل و شمعدان های سفید قرار دارد. کاغذدیواری با طرح سرخس، نمایی از جنگل های گرمسیری را به بیننده القا می کنند. کریستین مورفی - طراح - درباره این حمام می گوید: «رنگ سفید که در این حمام غالب است حسی از تمیزی را به انسان منتقل می کند. رنگ سبز سرخس های کاغذدیواری نیز حیات و زندگی به آن می بخشد.»

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۷. رنگ های برجسته

دیوارهایی به رنگ زرد روشن و حتی میز به رنگ زرد بالنگی، به این آشپزخانه سفید و خاکستری زندگی تازه ای بخشیده اند. لیندسی کورال هارپر - طراح - می گوید: «این رنگ زرد شوک آور روی دیوارها شور و حرارت بالایی دارد. میز زرد وسط آشپزخانه نیز نوعی اغراق دوست داشتنی است.»

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۸. جلوه داربستی

برای اینکه حس باغ و باغچه به فضای اتاق نشیمن خانه ای ببخشید، می توانید از طرح داربستی برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنید. اشلی ویتاکر - طراح - می گوید: «من این نوع طراحی را بسیار دوست دارم زیرا حس فضای بیرون از خانه را به بیننده القا می کند. در روزهای دلگیر زمستان، می توانید داخل این اتاق بنشینید و تصور کنید در باغی زیبا هستید.»

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۹. دیواری از کاشی ها

مارشال واتسون - طراح - در مورد این آشپزخانه می گوید: «کاشی های آبی در پشت سینک ظرفشویی این آشپزخانه بسیار پررنگ و جان‌دار دیده می شوند. این کاشی های شیشه ای حسی متفاوت به فضا می بخشند.»

دکوراسیون بهار 2013 با 10 ایده بسیار شیک

۱۰. کوسن های جدید صندلی

در فضای صبحانه این آپارتمان در نیویورک، صندلی های میز آشپزخانه با کوسن های سبز زندگی تازه ای یافته اند. رنگ و طرح این کوسن ها به گونه ای است که بهار را در خانه خود حس می کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شمام دلتون خوشه.

    • دريا

      خيلي شيك و آرام بخش بودن. ممنون از انتخابتون و جاگذاريش در سايت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج