۴۴۸۰۶۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

بهترین کاربرد قابلیت تاچ بار مک بوک کشف شد!

تاچ بار جایگزین دیجیتالی برای کلید های میانبر رایج در کیبورد هاست که معمولا با کلید های F۱ تا F۱۲ شناخته می شوند. این بخش با رزولوشن عریض ۲۱۶۰x۶۰ قطعا نه به منظور انجام بازی طراحی شده و نه نواختن موسیقی!

وب سایت کلیک: اخیرا متخصصین رایانه کاربرد جدیدی را برای سیستم تاچ بار لپ تاپ مک بوک پرو یافته اند که آشنایی با آن خالی از لطف نیست.
بهترین کاربرد قابلیت تاچ بار مک بوک کشف شد!

مهم ترین و چشمگیر ترین قابلیت سری جدید لپ تاپ های MacBook Pro اپل که در ماه اکتبر رونمایی شد، بخش فیزیکی جدیدی به نام تاچ بار (Touch Bar) است. تاچ بار یک پنل لمسی میانبر روی صفحه کلید مک بوک است که بازخورد های مثبت و منفی زیادی را به همراه داشته است. خوشبختانه مهندسان نرم افزار کاربرد جدیدی را برای این نوار یافته اند که هیچ کس انتظار آن را نمی کشید: امکان انجام بازی های ویدیویی نوستالژیکی همچون پک من، Doom، Lemmings و Pong!

تاچ بار جایگزین دیجیتالی برای کلید های میانبر رایج در کیبورد هاست که معمولا با کلید های F۱ تا F۱۲ شناخته می شوند. این بخش با رزولوشن عریض ۲۱۶۰x۶۰ قطعا نه به منظور انجام بازی طراحی شده و نه نواختن موسیقی!

خوشبختانه بازی های رایانه ای سنتی، صرف نظر از این که کجا و چطور آن ها را بازی کنید، همیشه سرگرم کننده هستند، حتی اگر روی تاچ بار یک مک بوک باشد! برای انجام بازی پک من، کاربران باید از کلید های جهت نما برای حرکت دادن شخصیت پک من و فراری دادن آن از دست ارواح استفاده کنند. برای انجام بازی پینگ پنگ نیز، کاربران باید انگشت خود را روی تاچ بار کشیده و به این وسیله به توپ ضربه بزنند.

هیچ کدام از بازی های ذکر شده در فروشگاه App Store اپل وجود ندارد، پس اگر به اجرای آن ها روی مک بوک علاقه دارید، باید آن ها را از Github دریافت کنید.

یکی دیگر از کاربرد های جذاب قابلیت تاچ بار، اجرای بازی T-Rex موجود روی مرورگر کروم است. این بازی در زمان هایی که کروم به اینترنت متصل نباشد، ظاهر می شود. در صورتی هم که به دنیای بازی ها چندان وارد نیستید، بازی Nyan Cat بازی بسیار مناسبی برای امتحان کردن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج