جاباما
۴۴۸۱۱۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

زیباترین خودروی برقی چین با تم سوپر اسپرت!

درکنار تولید خودرو و همچنین قطعات مرتبط و لوازم یدکی که توسط شرکت‌های بزرگ و مطرح چینی صورت می‌گیرند، برخی دیگر نیز به شیوه‌های متفاوتی در بازار بزرگ خودروی چین برای خود سهم ایجاد کرده‌اند.

وب سایت چرخان - محسن دلشاد: همانطورکه می‌دانید کشور چین یکی از بزرگترین بازارهای خودروی دنیا را در دل خودش جای داده و به دلیل رشد روزافزون و بالا رفتن اهمیت این صنعت، فعالیت خودروسازان محلی و خارجی در این کشور پرجمعیت شدیدا در حال افزایش است. اما درکنار تولید خودرو و همچنین قطعات مرتبط و لوازم یدکی که توسط شرکت‌های بزرگ و مطرح چینی صورت می‌گیرند، برخی دیگر نیز به شیوه‌های متفاوتی در این بازار برای خود سهم ایجاد کرده‌اند.
زیباترین خودروی برقی چین با تم سوپر اسپرت!
یکی از جالب‌ترین این فعالیت‌ها، تولید "خودروهای برقی سرعت پایین" یا به اصلاح LSEV است. در این حرفه معمولا خط تولید خاصی وجود ندارد و براساس سفارش سازنده، یکسری بدنه خام خودرو با طراحی دلخواه تولید و دیگر اجزاء در یک محیط کارگاهی سرهم می‌شوند و درنهایت یک مدل فانتزی و متفاوت وارد بازار می‌شود.

زیباترین خودروی برقی چین با تم سوپر اسپرت!

امروزه این وسایل نقلیه طرفداران و مشتریان بسیار زیادی را در چین به خود اختصاص داده‌اند و با خودنمایی در سبک‌های متفاوتی از جمله خودروهای چهار چرخ، سه چرخ، تک نفره، دو نفره، وانت، اتوبوس، ون تاکسی و کامیونت و همچنین قیمت‌های بسیار پایین، شرایط خرید خوبی را برای سلیقه‌های مختلف بوجود آورده‌اند.
استان شاندونگ چین را می‌توان مهد حضور و توسعه محصولات LSEV دانست به‌طوریکه در سال ۲۰۱۵ میلادی اولین نمایشگاه رسمی این خودروها در آنجا برگزار شد. حالا باتوجه به استقبال مردم، تولیدکنندگان این وسایل نقلیه به طراحی‌های جذاب، فانتزی و متفاوت‌تری روی آورده‌اند و همین باعث شده رقابت جالبی در این حوزه صورت بگیرد.

زیباترین خودروی برقی چین با تم سوپر اسپرت!

به تازگی در یکی از این کارگاه‌های تولید خودروی برقی با عنوان Qilu، یک مدل بسیار جذاب با طراحی چشم نواز متولد شده که به نوعی یادآور خودروهای سوپر اسپرت سطح بالا، مثل پاگانی، فراری و کوئینگزگ است. این محصول جدید که بواسطه نوع طراحی، Supercar نامگذاری شده، این روزها در چین حسابی خبرساز شده و رسانه‌های خبری زیادی را به سوی خودش جلب کرده است. طراح این خودرو یک جوان ۲۶ ساله است که همیشه آرزو داشته یک خودروی سوپر اسپرت را طراحی کند و به‌نظر می‌رسد تا حدودی به این هدفش رسیده باشد. با توجه به تصاویر این خودروی برقی می‌توان فهمید که اکثر بخش‌های استفاده شده برروی بدنه، یک طرح برچسبی و یا یک قطعه غیرواقعی و مدلی است.

زیباترین خودروی برقی چین با تم سوپر اسپرت!

برای مثال می‌توان به ورودی‌های بزرگ هوا در پایین سپرجلو و یا برچسب‌هایی در کناره‌های بدنه اشاره کرد. همچنین استفاده از ۶ خروجی اگزوز در قسمت پشتی گرچه جذابیت بالایی ایجاد کرده اما کاملا تزئینی است. شاید با اولین نگاه به فضای داخل کابین این خودرو، اسباب بازی برقی - شارژی کودکان که در طرح خودروهای معروف ساخته می‌شوند، در ذهن تداعی شود. البته استفاده از صندلی‌های اسپرت و فرمان مسابقه‌ای، توانسته تا حدودی حس یک خودروی سوپر اسپرت را ایجاد کند. تنوع رنگی استفاده شده برای این محصول، شامل قرمز، سفید و ترکیب این دو رنگ می‌شود.

زیباترین خودروی برقی چین با تم سوپر اسپرت!

مدل Supercar در دو نسخه با بدنه فایبرگلاس و باوزن ۲۰۰ کیلوگرم به بازار عرضه شده است. نسخه اول که فقط ۴ اسب بخار قدرت دارد، به باتری سربی - اسیدی ۶۰ ولت ۱۲۰ آمپری مجهز شده و می‌تواند با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر برساعت حرکت کرده و با یک‌بار شارژ، ۸۰ کیلومتر مسافت را طی کند. اما نسخه بالاتر، ۱۰ اسب بخار قدرت دارد و با استفاده از یک باتری سربی - اسیدی ۷۲ ولت ۱۲۰ آمپری می‌تواند ۱۰۰ کیلومتر مسافت را طی کرده و حداکثر به سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت نیز برسد. به دلیل قیمت بالای باتری‌های لیتیوم یونی، معمولا از نوع اسیدی در محصولات LSEV استفاده می‌شود. قیمت تعیین شده برای این دو نسخه به ترتیب ۵ و ۷ هزار دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج