جاباما
۴۴۸۱۸۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

کنسرت علیرضا قربانی بهمن ماه در برج میلاد

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی بعد از هفت ماه دوری از اجراهای زنده تهران، تازه ترین کنسرت خود را با اجرای آثار فردین خلعتبری و مهیارعلیزاده در برج میلاد تهران برگزار می کند.

خبرگزاری مهر: علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی بعد از هفت ماه دوری از اجراهای زنده تهران، تازه ترین کنسرت خود را با اجرای آثار فردین خلعتبری و مهیارعلیزاده در برج میلاد تهران برگزار می کند.

علیرضا قربانی که بعد از برگزاری کنسرت «دخت پری وار» در تالار وحدت تهران بیش از ۷ ماه بود که کنسرتی را در پایتخت برگزار نکرده بود، روز هشتم بهمن ماه کنسرتی را با اجرای آثار فردین خلعتبری و مهیار علیزاده برگزار می کند.
کنسرت علیرضا قربانی بهمن ماه در برج میلاد

مجید روغنی تهیه کننده این کنسرت بیان کرد: این کنسرت در ادامه اجرای «دخت پری‌وار» به آهنگسازی مهیار علیزاده است که خرداد و تیر امسال در تالار وحدت تهران برگزار شد، اما قطعات برگزیده فردین خلعتبری که برای علیرضا قربانی ساخته و خصوصاً آثار شاخص آلبوم «من عاشق چشمت شدم» به رپرتوار این برنامه اضافه شده است.

وی افزود: هنوز ترکیب ارکستر همراه علیرضا قربانی در این برنامه مشخص نشده ولی قطعاً تعداد نوازنده‌های این برنامه بیش از بیست نفر خواهد بود. این در حالی است که با توجه به درخواست‌های دوستداران علیرضا قربانی برای تمدید کنسرتش و همچنین گنجایش بیشتر برج میلاد تهران، احتمالاً او در اجراهای بهمن‌ماه می‌تواند این جایگاه خود در سال ۹۵ را تثبیت کند.

اولین اجرای آلبوم «دخت پری‌وار» از ساخته‌های مهیار علیزاده طی ماه‌های خرداد و تیر و به مدت ۱۰ شب در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج