جاباما
۴۴۸۲۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تهمینه میلانی نگارش فیلمنامه اش را تمام کرد

کارگردان فیلم سینمایی «ملی و راه‌‏های نرفته‌اش» نگارش سناریوی «ما اتفاقی هستیم که افتاده‌ایم» را که در ژانر روان‏شناختی نگاشته شده است، به پایان رساند.

روزنامه صبا: کارگردان فیلم سینمایی «ملی و راه‌‏های نرفته‌اش» نگارش سناریوی «ما اتفاقی هستیم که افتاده‌ایم» را که در ژانر روان‏شناختی نگاشته شده است، به پایان رساند.
تهمینه میلانی نگارش فیلمنامه اش را تمام کرد

میلانی به‏‌تازگی فیلمبرداری «ملی و راه‏‌های نرفته‌اش» را به پایان رسانده است که در این اثر میلاد کی‏‌مرام،ماهور الوند، ادیب قریب، السا فیروزآذر،جمشید هاشم‌پور،افسراسدی،جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‏‌خواه،ستاره اسکندری،سارا خویینی‌ها،مسعود فروتن و فلور نظری به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان فیلم «مَلی و راه‌های نرفته‌اش» آمده است: «ملیحه دختر زیبا و بی‌‏‏تجربه‌ای است که در مسیر کلاس خیاطی، عاشق سیامک، مرد جوان و خوش‌‏چهره‌ می‏شود. او با وجود مخالفت‌های خانواده با سیامک ازدواج می‏کند. سیامک که به‏‌لحاظ فرهنگی تفاوت بسیاری با ملیحه دارد، با آ‏ن‏که به او علاقه‏‌مند است، به‏‌مرور زمان خشونت خود را ابتدا با تخریب شخصیت و در ادامه، نابود کردن اتکا به نفس ملیحه آشکار می‌سازد. ملیحه که از ازدواج خودخواسته سر خورده است و نمی‌خواهد خانواده خود را بیش از این آزاد دهد، در صدد یافتن راهی است تا از این مخمصه نجات یابد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج